۱۳۸۷ بهمن ۳۰, چهارشنبه

حضور مجدد حامد حدادی در داکوتا ویزاردز

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه ممفیس گریزلیز، با اعلام مدیر تیم و نایب رئیس امور بسکتبال باشگاه، این تیم برای دومین بار در فصل جاری مسابقات NBA، حامد حدادی، بازیکن پست مرکزی خود را در اختیار تیم زیر مجموعه این باشگاه در NBA Development League قرار داد.

حدادی در مدت یکماه حضور قبلی خود در تیم داکوتا ویزاردز توانست در 11 مسابقه این تیم بطور متوسط 17.7 دقیقه بازی کرده و 6 امتیاز، 5.9 ریباند و 1.55 بلاک شات در هر بازی کسب کند و در 7 مسابقه تیم داکوتا نیز بعنوان بازیکن شروع کننده حاضر شود.

حامد حدادی که اولین بازی رسمی خود در
NBA را در سی ام ماه دسامبر سال گذشته میلادی در فینکس انجام داد، در مدت 4 دقیقه حضور در بازی توانست 2 امتیاز و 1 ریباند بدست آورد.

عکس از:
NBAE/Getty Images

۴ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام وعرض ادب خدمت استاد کمالیان:
با توجه به خصلت احساسی بودن ما ایرانی ها آیا این گونه رفتار ها در روحیه حامد تاثیر سوئی را ندارد؟و آیا بهتر نبود حامد عزیز از ابتدا پله های ترقی رایکی پس از دیگری طی میکرد
ابتدا(NBA Development League )وبعد( NBA)./

با تشکر وسپاس
احمدوند

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام آقای احمدوند،

من فکر می کنم در شرایط ورزش حرفه ای خصوصیات احساسی بیش از حد، در صورت وجود باید تعدیل بشن چون در این مرحله جائی برای تداخل احساسات با روحیه جندگی و رقابت بسیار نزدیک باقی نمی مونه.
در شرایط حاضر و با توجه به اینکه کادر فنی تیم ممفیس از وجود حامد استفاده نمی کنن شاید بهترین تصمیم همین انتقال موقت باشه تا حامد علاوه بر اینکه به تمرینات آماده سازی خودش ادامه میده بتونه در شرایط مسابقاتی و گروهی هم خودش رو آماده کنه و یا آماده نگهداره.
در مورد اینکه حامد اول از دی لیگ شروع می کرد تا به ان بی ای میرسید فکر نمیکنم در اون صورت نه از لحاظ فنی و نه اقتصادی وضعیت مناسبتر از شرایط فعلی برای ایشون می بود.
بهرحال این موضوعی است که شاید نمیشه در مورد اون زیاد بحث کرد.

ناشناس گفت...

سلام آقای کمالیان ممنون می شوم اگر یک پست در مورد مسائل روانی در بازی و تاثیراتی که در بازیکن می گذارد توضیخ دهید
ممنون
امین

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام آقای امین،
سعی می کنم در این زمینه مطلبی براتون بنویسم.