۱۳۸۷ بهمن ۲۵, جمعه

کلیپ دیدنی

چند روز قبل یک کلیپ جالب بدستم رسید و فکر کردم شاید شما هم از دیدن اون لذت ببرین.

از اینکه آیا در ساخت این کلیپ از جلوه های ویژه استفاده شده بی اطلاعم اما فقط بر اساس چیزیهائی که شما هم خواهید دید و همینطور اسم فایل، گویا این تصاویر مربوط به یک مربیه بنام "تیم نولان" که قادره با توپهائی که باندازه های مختلف هستن کارهای عجیب و غریب انجام بده، البته بخشی از این حرکات هم به بسکتبال مربوط میشه. بهرحال فکر می کنم ارزش دیدنش رو داشته باشه. مسلما این حرکاتی که شاهدش خواهید بود نشاندهنده Ball Handling خوب ایشونه!

این کلیپ رو می تونین به حجم تقریبی 3.56 مگابایت در فرمت wmv از
اینجا داونلود کنین.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت استاد کمالیان :
باز هم سپاس ، کلیپ جذاب و دیدنی بود .در خصوص وسایل کمک آموزشی که در این کلیپ وجود داشت از حضورتان سوالی داشتم؟ آیا در کشور فروشگاهی وجود دارد که بتوان این وسایل با ارزش را تهیه نمود.
( مثل عینک دریبل ،toos back، مچبند شوت و ... )وشما وجود چنین وسایلی را در تمرینات گروه پایه تا چه حد ضروری می دانید.
با تشکر

ناشناس گفت...

aghaye kamalian salam arz mekonam.
az babat klip besyar dedaniton mamnon v sepasgozaram.
shenedeham k khodetan ham dast kame az en agha nadashted,
pedaram mege k toye team zafar shemiran bazekonan khobe bodand k moharathaye khobe dashtand v shoma az hamashan behtar v kapitan ham boded.
man az shoma kheyle khosham meyad,
fekr mekonam k kheyle ba shakhseyat hasted.
kash alan ham bazi mekarded.
pedaram megeh k shoma kheyle khob hasted.
raste aghaye porsharefe morabeye shoma b pedaram gofteh k safa b elate zafe amadege jesmane zod az ghahremane kenar keshed.
age momkeneh dar in khosos baram benevesed.
zemnan shenedeham k saeed tabesh ham ham bazeyeh shoma bodeh
albateh pedaram megeh tabesh nia az shagerdhaye aghayeh abolhasaneye.
man nemefahmam ageh shoma shagerd aghaye porsharafe hasted pas chetore ba tabesh nejad ham bazi boded.
v kholaseh hesabe gej shodam.
lotfan komakam koned.

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام آقای احمدوند،
ممنونم از لطف شما.
من بعضی از وسایل کمک آموزشی رو در فروشگاهی دیدم. ضمن اینکه بعضی از اونها رو خود بازیکنان هم میتونن بسادگی بسازن.
مسلما استفاده از وسایل کمک آموزشی در تمرینات پایه بسیار مفیده اما از طرف دیگه آموزش مهارتهای پایه متوقف به وجود این وسائل هم نیست.

صفاعلی کمالیان گفت...

دوست عزیز سلام،
ممنونم از توجه و لطف شما و پدر محترمتون.
اگه بخوام بطور خلاصه بگم، من بسکتبال رو در شمیران شروع کردم و عمدتا زیر نظر آقای ابوالحسنی سالها در تیمهای مختلف اونجا آموزش دیدم و بازی کردم، برای خدمت سربازی به باشگاه فتح رفتم و بعد هم بازی رو در باشگاه راه آهن تهران تمام کردم که در اونجا بجز در سال آخر آقای پورشرفی سرمربی بودن.
با سعید تابش نیا در شمیران هم تیمی بودیم و بعد از اون هم در فتح و راه آهن.
همونطور که پدرتون گفتن، در بسکتبال شمیران بازیکنان زیادی بودن که مهارتهای بالائی در کار با توپ داشتن و لازمه تاکید کنم در بین اونها نفرات زیادی هم از من بهتر بودن.
در مورد گفته آقای پورشرفی درمورد خودم، با همه احترامی که برای ایشون قائلم، واقعیت اینه که وقتی من تصمیم گرفتم به بازی کردن ادامه ندم چند دلیل شخصی داشتم که هیچکدوم به قابلیتهای جسمانیم مربوط نمیشدن.

ناشناس گفت...

در مورد آقاي كماليان، هرچند كه ما سنمون قد نميده، اما زياد شنيديم از قابليت‌هاشون.
خود من هم سال‌هاي آخر بازيگري ايشون رو خاطرم هست. البته تو اون زمان بسكتبال مثل الان پوشش خبري داده نمي‌شد، وگرنه خيلي بيش از اينا از ايشون مي‌شنيديم.
در مورد ايشون يه چيزي كه زياد معروف بوده توانايي ايشون در بال هندلينگ بوده. شاگرد‌هاي آقاي ابوالحسني به اين خصوصيت معروفن، و ايشون هم يكي از سرآمدهاي اونا هستن.
من به نوبه خودم خوشحال هستم كه ايشون رو كماكان در كنار بسكتبال مي‌بينم.

صفاعلی کمالیان گفت...

از لطف شما ممنونم.