۱۳۸۷ بهمن ۲۴, پنجشنبه

نتایج هفته ششم از دور برگشت سوپرلیگ بسکتبال کشور - جام خلیج فارس

هفته ششم از دور برگشت مسابقات سوپرلیگ بسکتبال باشگاههای کشور در استانهای تهران، گیلان، گلستان، خراسان رضوی و اصفهان برگزار شد و طی آن نتایج زیر بدست آمد:

مهرام تهران 94 -صبا مهر 85 (لطفا برای دریافت آمار این بازی به فرمت pdf روی نتیجه کلیک کنید)
دانشگاه ازاد تهران 67 - بيم مازندران 77(لطفا برای دریافت آمار این بازی به فرمت pdf روی نتیجه کلیک کنید)
هيئت بسكتبال لنگرود 81 - هيئت بسكتبال شهركرد 76
شهرداري گرگان 90 - تراكتورسازي كردستان 84
هيئت بسكتبال خراسان رضوي62 - پتروشيمي بندرامام 97
ذوب آهن اصفهان 85 - لوله سبز A.S. شيراز 71

۸ نظر:

ناشناس گفت...

سلام.
اين نرم‌افزار آمارگيري جديد كه نمونه نتايجش رو شما لطف كردين و تو وب گذاشتين خيلي بهتر از قبلي به نظر مي‌رسه. چون آمار كامل‌تري رو ارائه مي‌كنه.
مي‌خواستم نظر شما رو در مورد بازي ديروز مهرام و صبا و اتفاقات آخر بازي بدونم؛ چون شما خودتون ناظر اين بازي بودين. ما كه از تلويزيون بازي رو مي‌ديديم، به نظر نمي‌رسيد كه بازي چندان معمولي‌اي باشه بين دو تيم. حتي بر خلاف معمول، بيشتر بازي واليبال كه چندان هم حساس نبود پخش شد تا بسكتبال.
ممنونم

ناشناس گفت...

salam aghaye kamalian.
khasteh nabashid.
man emroz ba hezaran moshgel khodamo b azadi resondam ta bazeye teamhaye mahram v sabaye be mehr ra az nazdek bebenam.
albate az enkeh roye mah shoma ra k nazer bazi boded dedam kheyle khoshhal shodam;ama az enkeh bazeyeh khobe ra nadedam.kame delkhor shodam.
...........

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،

بله این آمار توسط نرم افزار جدید فیبا تهیه شده که البته هنوز نسبت به سایر نرم افزارهای پیشرفته موجود، کمبودهائی هم داره.
در مورد بازی مهرام-صبامهر هم بدلیل اینکه ناظر بازی بودم اجازه بدین اظهار نظر نکنم فقط تائید می کنم همونطورکه اشاره کردین متاسفانه این بازی روال معمول خودش رو طی نکرد.

صفاعلی کمالیان گفت...

دوست عزیزی که مسابقه مهرام-صبا رو از نزدیک تماشا کردین، سلام،
از لطف و اظهار نظر شما ممنونم.
با عرض معذرت بخشی از پیام شما که در مورد یکی از مربیان و یک بازیکن بود رو حذف کردم.
البته دلیل اصلی این بود که ناظر مسابقه بودم و اخلاقا باید از درج اظهار نظرهائی که میشه برداشت شخصی از اونها کرد، هر چقدر هم درست باشند، خودداری کنم و امیدوارم شما هم با توجه باین توضیحات مختصر از این بابت پوزش من رو بپذیرین.

ناشناس گفت...

ممنونم.
اگه امكانش باشه كه تو يه پست در مورد استفاده از آمار،‌ به خصوص در زمان تمرين و همين‌طور مسابقه بيشتر توضيح بدين، ممنون مي‌شم. چون به نظرم مي‌رسه كه آمار همون‌اندازه كه مفيده، مي‌تونه گمراه‌كننده هم باشه.
در مورد طراحي تمرين بر اساس آمار يه سوالي داشتم و اون اين كه توي تيم دانشگاهي ما،‌ اثر كار كردن و تمرين بر اساس آمار رو در كوتاه‌مدت ديديم، اما كمي در مورد طراحي تمرين‌ها در دوره‌هاي طولاني‌تر مشكل داريم.
اگه ميشه در اين مورد توضيح بدين.
باز هم تشكر مي‌كنم.

ناشناس گفت...

با عرض سلام خدمت آقای کمالیان . خیلی خوشحال شدم تا شما را یک بار دیگر از نزدیک ببینم .
شما جکسون ر از هر نظر قبول دارید ؟ خواهش میکنم جواب بدهید .

اگه شما 5 بازیکن برتر فصل را تا این هفته انتخاب کنید چه کسانی را انتخاب میکنید ؟
بازی صبا مهرام فکر کنم بیشتر از انکه بار فنی داشته باشه برخورد و حاشیه داشت .
معمولا بازی ها حساس و سنگین از کیفیت پایینی برخورداره . بازی دیروز خیلی سنگین بود .
فکر کنم تا به حال لیگ به این حساسی نشده بود و اصلا نتایج قابل پیش بینی نیست . من فکر کنم یکی از دلایل حساسیت لیگ و نزدیکی بازیها سهمیه بندیه بازیکنان ملی پوش و پخش شدن ملی پوشان در اکثر تیمها و جذب بازیکنان خوب خارجی میباشه .

شما در این باره چه عقیده ای دارید ؟

صفاعلی کمالیان گفت...

آقا مهدی،

سلام،

همونطور که قبلا گفتم ترجیح میدم در مورد این بازیکن اظهار نظر نکنم و همینطور با توجه به شرایطی که دارم در مورد انتخاب بازیکنان برتر هم نظری ندارم. معتقدم معرفی بهترینها باید بر اساس مشاهده اکثر مسابقات و در اختیار داشتن آمار عملکرد بازیکنان باشه.

در مورد شرایط لیگ امسال، با نظر شما موافقم ضمن اینکه از سرمایه گذاری باشگاهها و همچنین تاثیر تجربه بیشتر بازیکنان برتر کشورمون در یکی دو سال گذشته هم نباید چشم پوشی کرد.

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،

من متاسفانه سئوال شما در مورد آمار رو فراموش کرده بودم و از این بابت هم عذرخواهی می کنم. در مورد کاربرد آمار بسکتبال هم مثالهائی براتون خواهم نوشت.