۱۳۸۷ بهمن ۲۷, یکشنبه

هفته هجدهم لیگ بسکتبال باشگاههای دسته اول فرانسه

هفته هجدهم از مسابقات بسکتبال دسته اول باشگاههای فرانسه، با شکست پائو ارتز، تیمی که صمد نیکخواه بهرامی در آن بازیکن می کند پایان یافت.

این هفته پائو میهمان نانسی، تیم سوم جدول رده بندی مسابقات بود و با نتیجه 60-94 در برابر این تیم شکست را پذیرفت. در این بازی تیم نانسی در سراسر مسابقه از پائو پیش بود و نیمه اول مسابقه را نیز با نتیجه 26-47 بسود خود پایان داد.


صمد نیکخواه بهرامی هم در این مسابقه، بعنوان یکی از بازیکنان شروع کننده بازی برای پائو، توانست در مدت 23 دقیقه ای که بازی کرد 5 امتیاز و 4 ریباند بدست آورد.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

با عرض خسته نباشید خدمت شما به خاطر تلاشهای بی وقفه تان برای پیشرفت بسکتبال کشور، من یکمقدار راه نمایی از شما می خواستم، من یکسری اطلاعات درباره لیگ پایه(مینی، نونهال و نوجوان)ایران و تیم های حاضر در آن می خواستم، از قبیل:
زمان برگزاری مسابقات، رده بنی تیم ها و بازیکنان برترو مواردی از این قبیل.
متاسفانه هرچه در سایت فدراسیون جستجو کردم چیزی نیافتم، می خواستم بپرسم من این اطلاعات را از چه سایت یا منبعی میتوانم بدست بیارم.
با تشکر

ناشناس گفت...

salam aghaye kamalian.
khasteh nabashid,
dast shoma dard nakonad k webloge
besyar khobe ra rah andazi karded
man b namayandege az taraf hameye dostanam az shoma samemaneh tashakor mekonam

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،

اول از اظهار لطف و محبت هر دو خواننده عزیز تشکر میکنم و امیدوارم همیشه موفق باشید.

در مورد سوابق مسابقات رده های سنی پایه، واقعا اطلاع ندارم که آیا این سوابق در جائی برای استفاده نگهداری میشه یا نه اما شاید بهترین راه (البته مطمئن نیستم که اونها هم بتونن کمکی کنن) مراجعه به کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال باشه.
امیدوارم بتونین اطلاعات مورد نظرتون رو پیدا کنین.