۱۳۸۷ بهمن ۲۱, دوشنبه

نتایج هفته پنجم از دور برگشت سوپرلیگ بسکتبال کشور - جام خلیج فارس

هفته پنجم از دور برگشت مسابقات سوپرلیگ بسکتبال باشگاههای کشور در استانهای تهران، چهارمحال و بختیاری، فارس و خوزستان برگزار شد و طی آن نتایج زیر بدست آمد:

صبا مهر94 -ذوب آهن اصفهان 91
آرارات تهران84 -هيئت بسكتبال لنگرود 88
هيئت بسكتبال شهركرد84 -هيئت بسكتبال خراسان رضوي 76
لوله سبز A.S. شيراز95 -شهرداري گرگان 78
پتروشيمي بندرامام 72 -مهرام تهران 71
بيم مازندران94 -تراكتورسازي كردستان 104 (این مسابقه در سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار شد)

توضیح: همانطور که قول داده بودم فایل
pdf آمار مسابقاتی که در سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار شدند را بمحض دریافت برای داونلود قرار دادم تا علاقمندان با کلیک روی این دو بازی به آنها دسترسی داشته باشند. با تشکر از آقایان مهران آتشی و خمجانی که متحمل زحمت آمارگیری این دو مسابقه شدند لطفا توجه کنید که آمارگیری انجام شده بوسیله برنامه جدید آمارگیری فیبا که قبلا در مورد آن توضیحاتی داده بودم صورت گرفته و هر فایل شامل 2 صفحه می باشد.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام آقای کمالیان . اول از هر چیزی بابت پست قبلی خیلی از شما تشکر میکنم .

میخواستم بدونم آیا جکسون بازیکن جدید صبا بازیکن قابلیه و میتونه به صبا کمک کنه در لیگ ایران و غرب آسیا ؟ شما به این بازیکن اعتقاد دارید ؟ (سابقه ی نسبتا خوبی داره امیدورام بازیش هم مثل سابقه اش خوب باشه )

امروز این طور که من از رادیو گوش میکردم مایک جونز فوق العاده بوده آیا این طور بود ؟

بازیکن خارجی مثل مدیسون , متاسفا علی رغم توانایی های بالایی که داره اما در بازیهای خیلی حساس زیاد کارآمد نیست , اما بازیکنی مثل اندره پیتس در بازیهای حساس و نفس گیر تازه بازیشون دور میگرفت خیلی به تیم کمک
میکرد .

البته درخشش بازیکنانی مثل سامان ویسی , کرم احمدیان , حامد آفاق در پیروزی تیم صبا خیلی نقش داشته .

آقای کمالیان متاسفانه بازهم در این هفته حاشیه داشتیم , این طور که من شنیدم از دوستان ماهشهری وقتی که بازی تمام شده مهدی کامرانی به سمت داور حمله کرده و به داور ضربه زده که خیلی جای تعصف داره از بازیکنی در این سطح .

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،

در مورد بازیکن جدید صبامهر ترجیح میدم اظهار نظر نکنم.

مایک جونز در مدت 40 دقیقه ای که بازی کرد تونست 34 امتیاز بدست بیاره و 6 پاس منجر به گل بده.

مدیسون سال گذشته در قهرمانی تیم مهرام بسیار موثر بود و امسال تیمها بعد از اینکه شاهد تاثیر این بازیکن بودن بیشتر از نظر دفاعی روی او تمرکز دارن.

درمورد حواشی مسابقات امیدوارم بالاخره روزی برسه که همه دست اندرکاران بتونن با هماهنگی همدیگه از بروز اتفاقات ناخوشایند در میادین ورزشی پیشگیری کنن.

ناشناس گفت...

سلام آقای کمالیان
با عرض خسته نباشید می خواستم بدونم جریان استعفای آقای نوربخش چیه و آیا دوباره برمی گردند و در غیر این صورت چه کسی جایگزین لیشون می شوند؟
ممنون

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،
تا جائیکه من اطلاع دارم آقای نوربخش بدلیل ناراحتی پای خودشون بدستور پزشک مجبور به رعایت وضع سلامتی خودشون شدن و به همین دلیل هم از سمت ریاست هیئت بسکتبال استان تهران استعفا کردن.
از اینکه آیا مجددا به این سمت بر میگردن اطلاعی ندارم اما همینطور که حتما اطلاع دارین، آقای حبیب خمجانی، داور با سابقه کشورمون فعلا عهده دار وظیفه دبیری و امور اجرائی هیئت هستن و قاعدتا رئیس جدید هیئت بسکتبال تهران پس از برگزاری انتخابات از میان افرادی که نامزدی خودشون رو برای این سمت اعلام میکنن تعیین خواهد شد.

ناشناس گفت...

salam aghaye kamalian
khasteh nabashid
raste raste yadesh b kheyro neke an rozhayee k shomaha bazi mekarded. na bahse az polhaye an chenane bod na bahse az beadabe.v
anham to cha sathe faghat baze bodo baze bodo baze....

صفاعلی کمالیان گفت...

با سلام و تشکر از لطف شما، عذرخواهی می کنم که مجبور شدم بخش انتهائی پیامتون رو حذف کنم.
من فکر می کنم، بهتره از صحت و سقم مواردیکه به بازیکنای تیم ملی کشورمون نسبت داده میشه مطمئن بشیم و همونطور که شما هم تلویحا اشاره کردین پس از اطمینان لازمه از مقابله بمثل خودداری کنیم!!
از لطف و توجه شما مجددا ممنونم.