۱۳۸۷ دی ۲, دوشنبه

برد تازه برای داکوتا

در ادامه مسابقات بسکتبال NBA Development League در امریکا، داکوتا ویزاردز، تیمی که حامد حدادی در آن بازی می کند، در دهمین مسابقه این فصل خود مقابل "بیگ هورنز" به پیروزی رسید.

شب گذشته بوقت محلی، داکوتا با تکیه بر بازی درخشان بلیک آهرن، که از تیم سن آنتونیو اسپرز به این تیم ملحق شده و کسب 33 امتیاز و 8 پاس منجر به گل توسط این بازیکن و همچنین 19 امتیاز و 11 ریباند توسط موریس بیکر، به چهارمین برد پیاپی خود دست یافت.

تلاش بیگ هورنز در این بازی باعث شد که برتری 21 امتیازی داکوتا در یک دقیقه پایانی کاهش یابد اما پرتابهای آزاد آهرن پیروزی 101-110 داکوتا را در یک دقیقه پایانی تضمین نمود. نیمه اول این مسابقه نیز با نتیجه 44-57 بسود داکوتا پایان یافت.

حامد حدادی که در این بازی نیز بعنوان یکی از نفرات شروع کننده حضور داشت، در بیش از 23 دقیقه حضور در بازی، موفق به کسب 6 امتیاز، 6 ریباند و 2 بلاک شات شد.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام. آقای کمالیان طی سه شب پشت سرهم شبکه ی 3 برنامه ی بسکتبال نوین را پخش کرد که خیلی جای تعجب داره ! البته از این موضوع خیلی خوشحالم که صدا وسیما به بسکتبال اهمیت میده و حساب ویزه ای رو این ورزش فوق العاده جذاب و مهیج باز کرده . آیا برنامه ی تلویزیونی بسکتبال نوین از طریق فدراسیون حمایت میشه ؟ آیا خود شما این برنامه را تماشا میکنید ؟ پخش بازیها از طریق این برنامه به صورت سلیقه ای است و یا به نحو دیگه ای است ؟ چون فکر کنم بیش از حد بازیهای تیم لیکرز را پخش میکنند و چون من از پائو گسول بیزارم و هر چقدر هم این بازیکن خوب بازی کنه و بدرخشه من نظرم عوض نمیشه و تماشای بازی لیکرز برای من هیچ لذتی نداره .

درباره ی موضوع ( بازیکنان آمریکایی ) هم دقیقا حرف شما درست است . لزومی نداره که من از تماشای بازی بازیکنان آمریکایی لذت میبرم و شما هم حتما باید از آن لذت ببرید . البته باز هم از شما تشکر میکنم که با تواضع به نظرات دیگران احترام خاصی میگذارید .

درباره ی موضوع قبلی میخواستم ببینم کف پوش سالنها که در آن مسابقات رسمی برگذار میشه حتما باید از جنس پارکت باشه ؟ بیشتر سالنهای ایران دارای کف بتونی هستند آیا این موضوع تو کیفیت بازی و مصدومیت بازیکن ها تاءثیر نمیزاره ؟

با تشکر .

ناشناس گفت...

باسلام خدمت استاد صفا :

نمی خواستم طعم شیرین موفقیت های حامد جان را با یادآوری این مطلب تلخ کنم ،شایان ذکر است که چند روزی دیگر به سال گرد فوت جوان خوش قلب و خوش سیما و با اخلاق جامعه ورزش بسکتبال زنده یاد ( آیدین عزیز ) نمانده،مطمئن هستم آیدین عزیز نیز از این موفقیت ها خوشحال و خرسند است.
«روحش شاد ویادش گرامی باد»

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،

نمی دونم منظور شما از حمایت فدراسیون چیه اما بعید می دونم فدراسیون با برنامه تلویزیونی که نام بردین ارتباطی داشته باشه.
من متاسفانه فقط چند بار تونستم در سالهای گذشته این برنامه رو تماشا کنم.
فکر می کنم در تهیه بازیها بیشتر از موضوع انتخاب، در دسترس بودن شرط باشه.
در مورد کف پوش سالنها، بر اساس استاندارد فیبا از کفپوشهای چوب طبیعی یا مصنوعی که شرایط خاصی رو دارا باشن و همچنین با مشخصات ویژه ای هم اجرا بشن میشه استفاده کرد.
این کفپوشها رو میشه روی کفهای بتنی هم اجرا کرد بصورتیکه در اثر فرود اشتباه یا خطرناک تا حدود زیادی از آسیب دیدگیهای مربوط به پوششهای سخت و یا غیر استاندارد بتنی جلوگیری کنن.

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام آقای حمیدرضا
از اظهار نظرتون متشکرم...