۱۳۸۷ دی ۴, چهارشنبه

مراسم یادبود اولین سالگرد درگذشت آیدین نیکخواه بهرامی

گویا برای گرامیداشت یاد آیدین نیکخواه بهرامی قرار شده یک مسابقه بسکتبال در سالن مجموعه ورزشی آزادی برگزار بشه.

بر اساس شنیده ها، ساعت 16:00 روز جمعه همین هفته تیم ملی بسکتبال و صبامهر با انجام یک مسابقه بسکتبال یاد دوستی رو که یکساله در بینشون نیست زنده نگه میدارن. صمد هم برای سازماندهی و شرکت در این مراسم به کشورمون برگشته.

مسلما حضور علاقمندان می تونه به برگزاری هر چه شایسته تر این مراسم کمک قابل توجهی کنه تا یاد و خاطره این قهرمان تیم ملی بسکتبال که فقدانش در یکسال گذشته کاملا محسوس بود، به بهترین شکل ممکن زنده بمونه و گرامی داشته بشه. روحش شاد.

تغییرات احتمالی در مراسم رو در بخش نظرات پست خواهم نوشت.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام. از تمامی کسانی که در انجام این بازی یادبود نقش داشتند کمال تشکر را دارم .

روح آیدین عزیز شاد و یادش همیشه گرامی باد .

ناشناس گفت...

ببخشید آقای کمالیان غیر از طرح استعداد یابی که هر ساله برگزار می شه راه های دیگه برای وارد شدن به تیم های نوجوانان چیه؟
شاخص ها برای انتخاب طرح استعداد یابی چه چیز هایی هست؟
و امسال استعدادیابی دقیقا چه روزی برگزار می شود؟
البته من در مسابقات دانش آموزان سوم راهنمایی منطقه 12 برای تیم منطقه انتخاب شدم.
من رو از راهنمایی هاتون بی نصیب نکنین.

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،

لطفا با استفاده از بخش ارسال نظرات در قسمت سمت راست صفحه، بالای عکس کتاب، به من ایمیل بزنید تا جواب سئوالاتتون رو بفرستم... لطفا اجازه بدین این قسمت برای اظهار نظر در مورد همین پست باقی بمونه.

ناشناس گفت...

یادت هر روز بیشتر و پر رنگ تر از دیروز میشه

عین داغ نبودت ...

همیشه ی همیشه به یادتیم قهرمان

روحت شاد و یادت همیشه سبز