۱۳۸۷ دی ۱۰, سه‌شنبه

فعالیتهای خیریه بازیکن بسکتبال

در آستانه سال جدید میلادی، دواین وید، بازیکن تیم بسکتبال میامی هیت و امتیازآورترین بازیکن فصل جاری NBA، با اقدامی انساندوستانه یک خانواده رو شگفت زده کرد.

وید که بنیادی جهانی رو برای امور خیریه بنام خودش تاسیس کرده بعد از اینکه متوجه شد منزل و همه مایملک خانمی از اهالی فلوریدا بر اثر یک آتش سوزی اتفاقی از بین رفته، در آستانه سال جدید میلادی، کلید خانه ای جدید رو با مقداری وسائل مورد نیاز و هدایای سال جدید در اختیار این خانم قرار داد و با تقبل بخشی از بازپرداخت اقساط خرید این خانه، قصد داره به این خانواده برای سر و سامان دادن به زندگی خودشون کمک می کنه.

وید در پیام کوتاه خودش به این خانم تنها آرزو کرده که اونها از این خانه خوششون اومده باشه!

بنیاد خیریه این بازیکن بسکتبال با برگزاری میهمانی شب سال نو برای 350 کودک بی بضاعت، پذیرائی از 100 کودک در مسابقه میامی و گلدن استیت و همچنین اهدا کمک نقدی به بنیادهای خیریه مخصوص کودکان، به کارهای عام المنفعه ای پرداخته که معتقده برای فرزندانش بسیار آموزنده است و به اونها یاد میده که موضوع فقط دریافت خدمات از جامعه نیست بلکه تلافی چیزهائی است که قبلا به اونها رسیده.

۲ نظر:

Unknown گفت...

سلام
سال نو میلادی به همه هموطنان مسیحی مبارک!
ای کاش همه ما مثل این بازیکن بسکتبال یادمون نره که چه وظیفه ای در قبال جامعه داریم، حتی اگر خیلی پیشرفت کنیم و مشهور بشیم.
ممنون از مطالب متنوع و آموزندتون.

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،
از توجه و اظهار نظر شما ممنونم.

من هم سال جدید میلادی رو با بهترین آرزوها به هموطنان مسیحی تبریک عرض می کنم.