۱۳۸۷ آذر ۱۴, پنجشنبه

دومین مسابقه حامد حدادی و داکوتا ویزاردز

حامد حدادی در دومین مسابقه تیم خودش در NBA Development League در برابر تیم آستین توروز بازی کرد.

در این بازی که تیم حامد، داکوتا ویزاردز، تا اواخر زمان قانونی مسابقه از میزبان خودش عقب بود بالاخره در 1:29 دقیقه پایانی تونست اختلاف امتیازات رو جبران کنه و از حریف پیش بیفته اما در ثانیهای پایانی، بازیکن تیم آستین با بثمر رسوندن پرتابهای آزادی که در اختیارش قرار گرفته بود بازی رو در نتیجه 120-120 به تساوی کشوند.

در وقت اضافی تیم آستین تونست داکوتا رو با نتیجه 126-128 شکست بده.

حامد حدادی هم در این بازی حدود 10 دقیقه بازی کرد و موفق به کسب 5 امتیاز، 1 ریباند و 3 بلاک شات شد.

آمار کامل این مسابقه رو می تونید در
اینجا ملاحظه کنید.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
متاسفانه حامد در اين بازي در همون ابتداي كوارتر دوم مصدوم شد و ديگه بازي نكرد ! آمار 3 بلاك شات و 5 امتياز براي 10 دقيقه بازي ،‌ آمار بدي نيست. به اميد موفقيت بيشتر براي اين جوان ايراني.

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام و از اطلاع رسانی شما متشکرم.

امیدوارم این آسیب دیدگی جدی نباشه و حامد بتونه هر چه زودتر به شرایط مسابقه ای برگرده.

ناشناس گفت...

با سلام . آقای کمالیان یک خواسته از شما داشتم امیدورام آن را قبول کنید . هر چند شما از ما بینندگان خواسته بودید که از شما نخواهیم موضوعاتی مانند خاطره و ... در وبلاگ آموزشی شما درخواست کنیم . اما چون داریم به 7 دی نزدیک میشویم اولین سالگرد پرواز آیدین عزیز میخواستم از شما درخواست کنم تا موضوعی درباره ی آیدین عزیز در نزدیکی سالگرد وی در وبلاگ قرار دهید . با تشکر .

روح آیدن عزیز شاد و یادش همیشه گرامی باد .

ناشناس گفت...

. پوشیدن پیراهن تیم ملی چقدر ارزش داره ؟ برای رسیدن به تیم ملی شما در دوران بازیگیریتون چقدر زحمت کشیدید ؟ آیا تا قبل از اینکه به تیم ملی برسید بالاتر از تیم ملی بود یا نه ؟

یه سوال دیگه . آیا شما مسابقات جام جهانی بسکتبال و یا مسابقات از این قبیل و یا لیگ های اروپایی در سطح بالا را از نزدیک تماشا کرده اید ؟ درباره ی تیم ملی آمریکا , آیا بازی این تیم را از نزدیک مشاهده کردید ؟

صفاعلی کمالیان گفت...

آقا مهدی،

سلام،

- در مورد آیدین مطلبی می نویسم.

- فکر می کنم ارزش حضور در جمع منتخبین کشورمون در هر رشته و زمینه ای افتخار بسیار بزرگیه که قابل اندازه گیری نیست.

- شرکت در اردوهای طولانی مدت، رقابتهای شدید، تمرینات مداوم، سخت و طاقت فرسا، دوری از خانواده و امثالهم تنها بخشی از شرایطی است که ورزشکاران برای کسب افتخار عضویت در تیمهای ملی کشورمون متحمل میشن.

- چند سال قبل موفق به مشاهده بازی یورولیگ از نزدیک شدم و امکان تماشای مسابقات جام جهانی و تیم ملی امریکا تابحال فراهم نشده.