۱۳۸۷ آذر ۲۳, شنبه

دومین برد داکوتا ویزاردز

در ادامه مسابقات بسکتبال NBA Development League، تیم داکوتا ویزاردز که حامد حدادی در آن بازی می کند به دومین برد خود دست یافت.

داکوتا توانست در هفتمین بازی این فصل خود و در یک مسابقه نزدیک، تیم میزبان، "یوتا فلش" را با نتیجه 98-101 شکست دهد. نیمه اول این مسابقه نیز با نتیجه 52-54 به سود تیم داکوتا پایان یافت.

داکوتا در حالی موفق به شکست یوتا شد که در 23 ثانیه به پایان بازی با شوت سه امتیازی بیل واکر، بازیکنی که از طرف تیم بوستون سلتیکز در اختیار یوتا قرار گرفته، با نتیجه 98-97 از حریف عقب افتاد.

اما در ادامه میجر و بیکر با بثمر رساندن همه پرتایبهای آزاد خود، که البته دومی در 1.5 ثانیه به پایان مسابقه انجام شد، باعث برد داکوتا شدند.


در این مسابقه، حامد حدادی که در 5 نفر شروع کننده بازی برای داکوتا قرار داشت، در حدود 2 دقیقه بازی توانست 2 امتیاز و 1 ریباند کسب کند. امیدوارم خروج زود هنگام حامد حدادی از بازی بدلیل آسیب دیدگی نبوده باشد.

عکس از: NBAE/Getty Images

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام . تو بازی دانشگاه آزاد و ذوب آهن دقیقا مطمئن نیستم اما فکر کنم برای اولین بار بود
که از دوربین های حرفه ای برای پخش بازی استفاده میکردند که نسبت به پارسال در این زمینه هم پیشرفت کرده ایم و جای خوشحالی داره که مسابقات را با کیفیت هر چه بهتر پخش کنند . صدا و سیما پارسال در حق بسکتبال کم لطفی کرد و تعداد اندکی از بازیها را پخش مستقیم گذاشت و حتی یک مسابقه از فینال و نیمه نهایی را به صورت زنده پخش نکرد و در زمان فوت آیدین نیکخواه اون طور که باید و شاید به این موضوع نپرداختند و در حق آیدین هم کم لطفی کردند . اما امسال صدا و سیما کولاک کرده و کم لطفی پارسال را نسبت به بسکتبال را دارد برطرف میکنه و هر هفته با پخش مستقیم مسابقات بسکتبال دل بسکتبالدوستان را بدست آورد . چون واقعا پارسال تمامی اهالی بسکتبال و دوستداران بسکتبال از این موضوع خیلی نا راضی بودند و حتی شبکه ی خبر در برنامه ی دوربین خبر ساز اعلام کرد که صدا و سیما در فصل گذشته حق بسکتبال را ادا نکرد .

آقای کمالیان جک های بسکتبال شلد که در اطراف سالن آزادی بود برای چه کاری هست ؟ تمام این جک ها از روسیه خریداری شده ؟

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،
ممنون از اظهار نظرتون...

همونطور که قبلا بنا به درخواست یک خواننده محترم نوشتم لطفا جهت سهولت در پیگیری بخش نظرات توسط دیگران حتما نظرات خودتون رو در پستهای مرتبط بنویسید.

دستگاههای بسکتبال که در بیرون سالن آزادی قرار دارن مسلما برای بازی بسکتبال استفاده میشن (مثل اونهائی که در سالن نصب شدن) و احتمالا تا زمانیکه در اختیار استانهای مختلف قرار بگیرن در کنار سالن انبار خواهند شد.

ناشناس گفت...

سلام . آقای کمالیان ما از پشت کوه نیومدیم و بچه ی پشت کوه نیستیم که شما جواب سوال من را اون جوری پاسخ میدهید . من منظورم این بود این جک ها برای کجا میخواد استفاده بشه که خدا را شکر شما جواب من را دادید . با تشکر .

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،
شما سئوال خودتون رو مجددا بخونین بعد باین صورت نظرتون رو مطرح کنین.
این اولین باری بود که من می دیدم کسی به این دستگاهها جک میگه بهمین دلیل هم سعی کردم بطور کامل جواب بدم تا موضوع بدون جواب نمونه.
من به همه احترام میگذارم مستقل از اینکه کجائی هستن یا چه شرایطی دارن البته تا جائیکه احترام خودشون رو حفظ کنن.
واقعا از ادبیاتی که استفاده کردین متاسفم.