۱۳۸۷ آذر ۹, شنبه

تیمهای NBA Development League

جهت اطلاع دوستان عزیزی که در مورد تیمهای NBA Development League سئوال دارن در این پست اسامی کامل و وابستگی شون رو با تیمهای NBA می نویسم ضمن اینکه اطلاعات بیشتر در مورد این لیگ رو هم که قبلا نوشتم می تونین در اینجا ملاحظه کنین.



1- Albuquerque Thunderbirds
وابسته به:
Dallas Mavericks و Miami Heat

2- Anaheim Arsenal
وابسته به: Atlanta Hawks و Los Angeles Clippers

3- Austin Toros
وابسته به:
San Antonio Spurs

4-
Bakersfield Jam
وابسته به:
Golden State Warriors و Orlando Magic

5-
Colorado 14ers
وابسته به:
Denver Nuggets و New Jersey Nets

6-
Dakota Wizards
وابسته به: Memphis Grizzlies و Washington Wizards

7-
Erie BayHawks
وابسته به:
Cleveland Cavaliers و Philadelphia 76ers

8-
Fort Wayne Mad Ants
وابسته به:
Detroit Pistons و Indiana Pacers و Milwaukee Bucks

9-
Idaho Stampede
وابسته به:
Portland Trail Blazers و Toronto Raptors

10-
Iowa Energy
وابسته به:
Chicago Bulls و Phoenix Suns

11-
Los Angeles D-Fenders
وابسته به:
Los Angeles Lakers

12-
Reno
وابسته به: New York Knicks و Sacramento Kings

13-
Rio Grande Valley Vipers
وابسته به:
Houston Rockets و New Orleans Hornets

14-
Sioux Falls Skyforce
وابسته به:
Charlotte Bobcats و Minnesota Timberwolves

15-
Tulsa 66ers
وابسته به:
Oklahoma City Thunder

16-
Utah Flash
وابسته به:
Boston Celtics و Utah Jazz

منبع: NBA.com

۶ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام خدمت آقای کمالیان . یک سوال شخصی از شما داشتم . بیشتر دوستان و هم دوره ایهای شما در تیم ملی در حال حاظر به شغل مربیگری روی آوردند و هر یک سرمربی یک تیم باشگاهی در لیگ ایران را بر عهده دارند . چرا شما به شغل مربیگری روی نیاوردید ؟ و یا اینکه به مربیگری علاقه ندارید و کار نظارت و کارشناسی را ترجیح میدهید به مربیگری ؟

یک سوال دیگه شما در چه پستی بازی میکردید ؟

آقای کمالیان درباره ی سوال قبلی که از شما پرسیده بودم درباره ی بهترین بازیکن از نظر شما چه کسی هست آیا اون ترتیب اسم هایی که نام بردید همون ترتیب علاقه ی شما به آن بازیکنها هست ؟
و یا شما از کوبی برایانت نامی نبردید ؟

صفاعلی کمالیان گفت...

آقا مهدی،
- قسمت این بود که من از اوائل دهه 80 برای همکاری در کارهای اجرائی از طرف فدراسیون دعوت به همکاری بشم که بواسطه ارتباط اکثر اونها با موضوعات فنی بطور موازی به تحقیقات و مطالعه در زمینه های فنی ادامه دادم چون معتقدم هر کار اجرائی با افزایش اطلاعات فنی ارتقا پیدا می کنه.
- من به کارهای مرتبط با بسکتبال علاقمندم که حالا می تونن نظارت، آموزش و مربیگری باشن که برای همه اونها تاجائیکه می شده سعی کردم آموزشهای لازم رو ببینم.
- در مورد مربیگری، بعد از همکاری با تیم ملی، مذاکراتی که ظرف سالهای اخیر با باشگاهها داشتم بصورتی بودن که علیرغم احترامی که برای همه اونها قائل هستم ترجیح دادم منتهی به عقد قرارداد نشن.
- من در پست 1 و گاهی 2 بازی می کردم.
- ترتیبی برای بازیکنانی که قبلا ذکر کردم قائل نشدم.
- در مورد کوبی برایانت، معتقدم که ایشون بازیکن بسیار بزرگیه که زبانزد همه علاقمندان به بسکتباله اما من فکر می کنم در لیستی که براتون نوشتم بازیکنانی که برای تیمهاشون مفیدتر هستن رو ذکر کرده ام و این خصیصه از نظر من بسیار حائز اهمیته.

ناشناس گفت...

با تشکر از شما بابت جوابهاتون . آقای کمالیان 5 بازیکن برتر nba در فصل قبل 2008-9 چه کسانی بودند ؟ و کدام بازیکن بهترین بازیکن فصل انتخاب شد ؟

چه بازیکنانی در فصل قبل nba به عنوان بهترین ریباندر , شوت زن , بلاک شات کننده و ... انتخاب شد ؟

شما در دوران بازیگریتون بازیکن پست 1 بودید پس معلومه بازیکن سریع و چابکی بودید .

شما به عنوان یه گارد راس و کسی که نبض بازی دستش هست بازی سریع را بیشتر انجام میدادید و یا بازی نشسته و تاکتیکی ؟

من که به شخصه خیلی خیلی بازی لبرون جیمس را دوست دارم و در حال حاظر فکر کنم بهترین بسکتبالیست هست .

صفاعلی کمالیان گفت...

خواهش می کنم...
- فصل 2009-2008 تازه شروع شده اما اگر منظورتون پنج بازیکن برتر فصل قبل (2008-2007) هست، این بازیکنان عبارتند از:
1- کوین گارنت
2- لبرون جیمز
3- دوایت هوارد
4- کوبی برایانت
5- کریس پال
ضمنا کوبی برایانت بعنوان با ارزشترین بازیکن فصل عادی و کریس پال بعنوان باارزشترین بازیکن مسابقات حذفی در سال گذشته انتخاب شدند.
- من بازیکن سریعی نبودم اما سعی می کردم با افزایش سرعت در گردش توپ (که مسلما بسیار بیشتر از سرعت بازیکنان است) بازی رو سرعت بدم.
سرعت در بازی بسته به روشهای مورد نظر مربی برای اون بازی خاص قابل تنظیمه و البته در زمان ما هم این قاعده صادق بود.
- بدلیل اجتناب از اطاله کلام، فهرست نفرات برتر سال گذشته در مسابقات NBA رو در یک پست جداگانه براتون می نویسم.

ناشناس گفت...

به خاطر علاقه مندانی که در باره بازی اقا صفا پرسیدن اینو می نویسم .ایشون یه گارد راس بی نظیر با دریبل خیره کننده بودن که توانایی پاس دادنشون تا امروز تکرار نشده.

صفاعلی کمالیان گفت...

دوست عزیز،
از لطف و توجه شما ممنونم...