۱۳۸۷ آبان ۱۶, پنجشنبه

نتایج هفته سوم سوپر لیگ بسکتبال کشور - جام خلیج فارس

هفته سوم سوپرلیگ بسکتبال کشور در استانهای تهران، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، گلستان و فارس برگزار شد و طی آن نتایج زیر بدست آمد.

مهرام تهران 85 - آرارات تهران 69
صبامهر تهران79– بیم مازندران 63
هیئت بسکتبال خراسان رضوی 78 - هیئت بسکتبال لنگرود 81 (نتیجه نهائی در پایان وقت اضافه)
هیئت بسکتبال شهرکرد 105 –ذوب آهن اصفهان 106
شهرداری گرگان 66 - پتروشیمی بندرامام 82
لوله سبز A.S شیراز 79 – دانشگاه آزاد تهران 65

همچنین برای دریافت نسخه pdf آمار موجود بازیها، لطفا روی همان بازی کلیک کنید.

از آقایان مهران آتشی و محمد میرزائی برای ارسال آمار مسابقات تشکر می کنم.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

بالاخره قسمت شد تا شما را از نزدیک ملاقات کنیم . بعد از بازی صبا دانشگاه آزاد شما از در ورودی خارج شدید ساعت 6 و منهم جلوی در شما را دیدم و با شما سلام و علیک کردم . نمیدونم حالا شما من را به خاطرتون بیاد .یا نه .

خیلی خوشحال شدم شما را از نزدیک ملاقات کردم .

ناشناس گفت...

آقای کمالیان یه سوال داشتم . آیا سیستم دفاعی یارگیری مزایای بیشتری داره یا دفاع جاگیری ؟ با تشکر

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام آقا مهدی،

من هم از دیدن شما خوشحال شدم... از لطف شما ممنونم.

در پاسخ به سئوال شما، لطفا توجه کنین که هر کدوم از شیوه های دفاعی با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارین، خصوصیات تیم مقابل، شرایط مسابقه و فلسفه مربی برای منظور خاصی مورد استفاده قرار میگیرن و برای اون هدف نسبت به دیگری برتری دارن... البته دفاع یارگیری بعضا پایه و اساس سایر روشهای دفاعی در نظر گرفته میشه.