۱۳۸۷ مهر ۲۴, چهارشنبه

مسابقه پیش فصل NBA در زمین روباز

برای اولین بار پس از سال 1972 میلادی مسابقه نمایشی بسکتبال بین دو تیم NBA در زمین روباز برگزار شد.

تیمهای فینیکس و دنور در حضور بیش از 16 هزار تماشاچی، در زمین تنیس روبازی که در لس آنجلس برای برگزاری این مسابقه آماده شده بود روبروی یکدیگر قرار گرفتند. در این بازی تیم دنور موفق شد با نتیجه 72-77 بر حریف خود پیروز شود.


با وجود اینکه سرمای هوا و جریان باد بر کیفیت این مسابقه تاثیر گذاشته بود اکثر بازیکنان و مسئولین دو تیم از این تجربه جدید اظهار رضایت کرده و از اینکه تماشاچیان از مشاهده این مسابقه لذت بردند ابراز خوشحالی کردند.

تعبیه صندلی های مجهز به گرمکن جهت استقرار تیمها و یا برگزاری مسابقات در ساعات اولیه بعدازظهر از پیشنهادات تعدادی از بازیکنان برای برگزاری بهتر مسابقات در هوای آزاد بوده است. چارلز بارکلی، بازیکن مشهور سالهای نه چندان دور و مفسر فعلی بسکتبال پیشنهاد می کند که مسابقات منتخب ستارگان به این روش و در زمین روباز برگزار شود.

منبع:
NBA.com

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
می خواستم ببینم واقعیت داره آقای شیرجنگ از تیمهای ملی برای همیشه کنار گذاشته شدند.
http://aftab.ir/news/2008/oct/15/c6c1224070712_sport_basketball_basketball.php
این لینک خبری که از قول آقای مشحون نقل شده.
با تشکر

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،
اونطور که من شنیدم محرومیت همیشگی ایشون تکذیب شده اما بدلیل عدم حضور در اردو که گفته میشه بدون اطلاع قبلی بوده گویا تنبیهاتی اعم از محرومیت و یا عدم شرکت در مسابقات برای این بازیکن منظور خواهد شد... بهرحال فکر می کنم هفته آینده جزئیات این خبر کاملا مشخص بشه.