۱۳۸۷ آبان ۳, جمعه

اظهار نظر حامد حدادی در مورد انحلال صباباتری

حامد حدادی، بازیکن سابق صباباتری در مصاحبه ای نظر خود را در مورد انحلال این تیم اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبكه خبر حدادی در بخشی از این مصاحبه گفت : پارسال به اعضای تیم قول دادند در صورت قهرمانی در آسیا پاداش خوبی خواهید گرفت و امسال هم با انحلال تیم پاداش ما را دادند.

بازیكن تیم بسكتبال ممفیس خاطرنشان كرد : صباباتری دو قهرمانی پیاپی در آسیا را تجربه كرده و از بین رفتن این تیم برای بسكتبال ایران مشكل ایجاد خواهد كرد .

وی ابراز امیدواری كرد : با حمایت مسئولان این تیم مجدداً احیا شود.

بازیكن تیم ملی بسكتبال ایران گفت : فكر می كردم بعد از المپیك به بسكتبال رسیدگی بیشتری می شود ولی هم اكنون اعضای تیم ملی ایران حتی باشگاه هم ندارند و باشگاه ها می خواهند با پول كم بازیكنان را استخدام كنند .

بازیكن تیم بسكتبال ممفیس درباره وضع خود در باشگاهش اعلام كرد : هنوز موفق نشده ام به صورت كامل اعتماد مربی خود را جلب كنم .

حدادی گفت : نخستین بازی ممفیس مقابل هیوستون است و مربی هم به من گفته است در این بازی به تو بازی می دهم ؛ برخورد مردم شهر با من خیلی خوب است و در اینجا مشكلی ندارم .

۴ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام خدمت جناب آقای کمالیان بزرگوار

اول از همه باید بابت این اتفاق تاسف خورد که تکلیف تیم قهرمان آسیا هنوز مشخص نیست ! متاسفانه برخلاف پیش بینیهای قبلی لیگ امسال مشکلات بسیار زیادتری نسبت به قبل داره. بنظر هم میاد که چند تیم لیگ خیلی ضعیف باشن و ممکنه بیشتر مسابقات یک طرفه بشه ! البته بازی دیشب مهرام و مشهد که ناامید کننده بود ! مهرام با این بازیکنان مشهور مقابل تیم بی نام و نشان مشهدی (که من فقط 2 تا بازیکنش رو از قبل میشناختم) کم آورده بود و متاسفانه بیشتر از اینکه این پیشرفت مشهد باشه ، ضعف مهرام بود.

چند تا سوال داشتم :
اول اینکه آیا کمیته آمار فدراسیون آمار تمام مسابقات لیگ برتر رو ثبت میکنه ؟ که اگر میکنه چرا این آمار رو جایی در دسترس علاقه مندان قرار نمیده. من آمار بازیهای پایانی لیگ پیش رو از وبلاگ شما دیدم ، امیدوارم امسال هم اگر آماری بدستتون رسید ، توی وبلاگتون قرار بدید.

و دوم اینکه تکلیف بازیکنان ملی پوش صبا مثل سامان ویسی ، اصغر کاردوست و حامد آفاق در صورت انحلال صبا چی میشه ؟

و سوم اینکه آیا شما میدونید بازیکنانی مثل علیرضا هنردوست و امیر امینی و بابک پاک نژاد امسال کجا بازی میکنن ؟ من از چند نفر شنیدم که هنردوست قصد نداره امسال تو لیگ بازی کنه ؟ این تا چه حد درسته.

و چهارم اینکه آقای سعید فتحی الان به چکاری مشغول هستن ؟ هنوز در بسکتبال فعالن یا نه

تشکر پیشاپیش

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،

در مورد صباباتری من هم متاسفم.

در لیگ ما متاسفانه چون کلا وضعیت باشگاهها و چیزهای دیگه دیر مشخص میشه بنابراین من معتقدم تیمها زمان زیادی برای آماده سازی ندارن و لاجرم در چند هفته اول برگزاری لیگ آماده میشن و من هم ضمن احترامی که برای تیم مشهد و زحمات کادر فنی شون دارم اما فکر می کنم مهرام هم مشمول این موضوع میشه و اونها دیرتر به مرز آمادگی خواهند رسید.
یکی از دلایلی که من به مسابقات پیش فصل در NBA می پردازم، جدا از موضوع حامد حدادی، اینه که روی برگزاری مسابقات پیش فصل برای آماده سازی تیمها که در بهترین لیگ دنیا انجام میشه تاکید کنم. سال گذشته مهرام با برگزاری یک دوره مسابقه تدارکاتی چنین کاری انجام داد ولی متاسفانه امسال حتی از حضور در مسابقات سوریه هم انصراف دادن که البته دلیلش همین عدم آمادگی کامل بوده.
در مورد بقیه سئوالات شما:
- بله، تا جائیکه من می دونم آمارگیری از مسابقات سوپر لیگ انجام میشه و من هم سعی می کنم اونهائی رو که بدستم میرسه برای علاقمندانی مثل شما قرار بدم.
- در مورد بازیکنان ملی پوش صباباتری هم در صورت انحلال این تیم چون اکثر تیمها سهمیه 3 بازیکنان ملیشون پر شده و اونهائی هم که هنوز سهمیه خالی دارن احتمالا بودجه خرید این بازیکنان رو ندارن، پس قاعدتا این بازیکنان باید بدون تیم بمونن مگر اینکه فدراسیون بسکتبال قوانین تصویب شده خودش رو با توجه به وضعیت حاضر تغییر بده.
- شنیدم امیر امینی با شیرازیها مذاکراتی داشته ولی نتیجه اون رو نمی دونم، هنردوست بدنبال بازی در خارج از کشور بود که نمی دونم به کجا رسید. در مورد بابک پاک نژاد هم اطلاعی ندارم.
- از وضعیت آقای فتحی بی اطلاعم.

ناشناس گفت...

ممنون از توجهی که به مطالب من داشتید

فقط خواستم بگم که اگر با آقای مشحون یا بقیه اعضای فدراسیون مثل اقای نوربخش تماس دارید ، بهشون بگید که لطف کنند که اگر ممکنه نتایج و آمار مسابقات لیگ رو توی سایت فدراسیون بصورت دسته بندی شده و مرتب قرار بدن. وضع اطلاع رسانی فعلی واقعا در شان بسکتبال ما نیست !

باز هم تشکر

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام... از تاخیر در پاسخگوئی به اظهار نظر شما عذرخواهی می کنم. چند روزیه که تعدادی از ISPها با Blogger مشکل دارند.
من قبلا این مورد رو پیشنهاد کردم و فکر می کنم موضوع در دست اقدام باشه اما از جزئیات اطلاعی ندارم.