۱۳۸۷ مهر ۱۸, پنجشنبه

کلیپهای تمرینات با توپ (Ball Handling)

برای دوستان عزیزی که در خواست تمرینات مختلف رو داشتن در این پست کلیپ تعدادی از تمرینات با توپ (Ball Handling) رو قرار دادم.

بخش اول این تمرینات که شامل 5 کلیپ میشه درDVD ای که Better Basketball برای Ball Handling منتشر کرده وجود دارن. در این پنج کلیپ مجموعا 52 تمرین توسط یک بازیکن بسیار جوان نمایش داده میشه که البته مشاهده انجام این تمرینات و همچنین تسلط بازیکن کم سن وسالی که اونها رو انجام میده هم می تونه خودش ایجاد انگیزه کنه.
کلیپها همگی به فرمت
wmv هستن و بخش دوم اونها رو هم که شامل 5 کلیپ دیگه مجموعه حرکات پیشرفته تراست بعدا براتون استفادتون قرار خواهم داد.

دریافت قسمت اول (2.37MB)
دریافت قسمت دوم (2.27MB)
دریافت قسمت سوم (1.75MB)
دریافت قسمت چهارم (2.59MB)
دریافت قسمت پنجم (2.11MB)

به همه کسانی که بسکتبال بازی می کنن، در هر سطح و سن و سالی که هستن پیشنهاد می کنم این تمرینات رو حتما بطور روزانه انجام بدن.

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

aghaie kamalian in cliphayee ke gharar dadin ghabele didan nistan
man kheili moshtagham ke in tamri at ro anjam bedam vali moteasefane nemitoonam clipharo baz konam

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،
دوست عزیز من این کلیپها رو محض احتیاط روی چند دستگاه کامپیوتر و توسط چند برنامه مختلف بدون اشکال امتحان کردم... اگه ممکنه شما هم این کار رو انجام بدین و از نتیجه من رو مطلع کنین.

ناشناس گفت...

salam aghaie kamalian
manzooram nabood ke in clipha baz nemishan manzoor in bood ke az rooye bloge shoma nemishe in clipharo download kard
man har vaght rooye clipha click mikonam yek safhe baz mishe va mige dar hale hazer dastresi be in site emkan pazir nist

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،
گویا اشکال از ترافیک سایته... لطفا صبر بفرمائید تا مشکل حل بشه...

ناشناس گفت...

پس سری وم این کلیپ ها چی شد...
خیلی با حال بود دم شما گرم

صفاعلی کمالیان گفت...

ممنونم، حتما قسمت دوم رو براتون میذارم...

ناشناس گفت...

با سلام
میخواستم بدونم شما DVD های آموزشی سایت Better Basketball را دارین ومی تونین در اختیار من قرار بدین.

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،

من دی وی دی ها رو دارم اما واقعیت اینه که متاسفانه نمی تونم برای همه خوانندگان محترم کپی کنم و بفرستم.

شما می تونین از طریق آقای مینائی این دی وی دی ها رو تهیه کنین.

آدرس سایت ایشون هم اینه:
www.starball.ir

ناشناس گفت...

با سلام دوباره
از راهنمایی شما متشکرم اما من در مشهد زندگی میکنم ونمی تونم DVDهارو از فروشگاه آقای مینایی تهیه کنم حالا اگر شما بتونین DVDهارو برای من بفرستید من هم می تونم هزینه DVDهارو به حسابتون بریزم.

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،

تا جائیکه من اطلاع دارم آقای مینائی می تونن دی وی دی ها رو براتون ارسال هم بکنن.
از اینکه نمی تونم کمکی در این مورد بکنم عذرخواهی می کنم.