۱۳۸۷ مهر ۱۷, چهارشنبه

اولین مسابقه حامد حدادی در ممفیس

حامد حدادی اولین بازی خودش در مسابقات پیش فصل NBA رو با تیم ممفیس و در مقابل تیم هیوستن انجام داد.

در این مسابقه حامد که مجموعا حدود 17 دقیق بازی کرده، 5 ریباند و 4 امتیاز بدست آورده. این در حالیه که مارک گاسول دیگر بازیکن سنتر تیم ممفیس درمدت حدود 19 دقیقه ای که بازی کرده 2 ریباند و 5 امتیاز کسب کرده. دارکو میلیچیچ، سنتر دیگر تیم ممفیس در این مسابقه به زمین نرفته.

حامد در مدت زمانی که در زمین بازی کرده مرتکب 4 خطای انفرادی شده که مسلما این تعداد باید در آینده با توجه به کسب تجارب بیشتر حامد در بازیهای
NBA کمتر بشن تا حامد بتونه بیشتر در داخل زمین بمونه. ضمن اینکه حامد در این مسابقه هر دو پرتاب آزادی که بهش تعلق گرفته بود رو بثمر رسونده.

در تیم هیوستن یائو مینگ، سنتر این تیم، در مدت حدود 22 دقیقه ای که بازی کرده، 9 ریباند و 10 امتیاز بدست آورده.



این مسابقه رو هیوستن با نتیجه 93-96 برده. البته تریسی مک گریدی بدلیل ناراحتی زانو در این مسابقه برای هیوستن بازی نکرده.

عکس از: NBAE و Getty Images

۲ نظر:

ناشناس گفت...

با عرض سلام و خسته نباشید
میخواستم سوالی رو که ارتباطی با مطلب بالا نداره رو مطرح کنم:
وقتی بازیکن اقدام به سه گام میکنه و بعد از رها کردن توپ اون رو درحالی دریافت میکنه که توپ نه به حلقه برخورد کرده و نه به تخته به اصطلاح Air-Ball شده .حال سوال اینجاست که آیا اگر توپ از تراز حلقه بالاتر رفته باشد پس از دریافت Double foul صورت گرفته؟
با تشکر

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،
لطفا توجه بفرمائید که Double Foul زمانی اتفاق میفتد که دو بازیکن حریف بطور تقریبا هم زمان روی یکدیگر مرتکب خطا شوند که فکر نمی کنم مورد نظر شما باشد. اما اگر منظور شما تخلف دبل است توجه بفرمائید اولا اگر توپ Air Ball شده باشد الزاما توپ پائین تر از تراز حلقه و تخته دریافت شده و بنابراین موضوع بالاتر از تراز حلقه بودن توپ عملا ممکن نیست. در این صورت اگر بنا به نظر داور، پرتاب توپ جهت اقدام به شوت انجام شده و ریباند شوت خود در حالت Air ball اتفاق افتاده باشد، تخلف اتفاق نیفتاده است.