۱۳۸۷ مهر ۱۳, شنبه

اظهار نظر مربی ممفیس در مورد حدادی

علاقمندان به وضعیت حامد حدادی می تونن نظر سرمربی تیم ممفیس در مورد این بازیکن و همچنین بخشهائی از بازی تمرینی این تیم در روز دوم کمپ آمادگی سازیشون رو از اینجا ملاحظه کنن.

مارک یاوارونی، سرمربی تیم ممفیس، در مورد اینکه چرا حدادی رو استخدام کردن میگه: حامد رو بدلیل اندازه یا سایز، استعداد و قابلیتهاش در نظر داشتیم چون اندازه کیفیتی نیست که بشه اون رو آموزش داد. حامد اندازه بسیار بزرگ و دستان خوبی داره و همچنین از کارپا و حرکات جانبی خوبی هم برخورداره. در مسابقات لیگ تابستانی NBA که در یوتا برگزار شد او تمایل خودش به انجام بازی فیزیکی رو نمایش داد که در بازیهای المپیک هم منجر به موفقیت شد. بهرحال باید بازیکنی سخت کوش باشید که بهترین ریباندکننده در مسابقات المپیک بشید و بتونید توپهای فراوانی رو بلاک کنید. ما به استحکام و سخت کوشی بازیکنان بلند قامت خودمون اعتقاد داریم و فکر کردیم که حامد هم در این قالب قرار می گیره.
آقای یاوارونی در مورد بزرگترین چالش حامد در ایالات متحده گفت: فکر می کنم که مایل باشه در اسرع وقت زبان جدید رو متوجه بشه. احتمالا اینجا از لحاظ فرهنگی با تهران خیلی تفاوت داره. فکر می کنم بمحض اینکه بتونه دوستانی در اینجا پیدا کنه زندگی براش بسیار ساده تر بشه.
آقای یاوارونی در پاسخ به این سئوال که چه چیزی می تونه در اولین فصل حضور حامد در
NBA براش موفقیت محسوب بشه گفت: در حال حاضر فکر می کنم که حضورش در چرخه بازیکنان تیم باشه. بازی کردن خصوصا در لحظات حساس وقتیکه امتیازات نزدیک هستن بهش کمک خواهد کرد. حامد باید این موقعیت را با تلاش خودش بدست بیاره.

ضمنا فیلم بخشهائی از تمرینات تیم ممفیس رو هم می تونین از اینجا ملاحظه کنین که حامد هم در اون حضور داره.

مرجع:
NBA.com و سایت باشگاه ممفیس

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام خدمت آقای صفا علی کمالیان
سوالی در مورد بازی هایی که از
دیروز شروع شده و دیتروید میامی را
برده و نیواورلند هورنتس هم گلدن استیت را برده و امروز هم دو بازی است و هفتم اکتبر هم بازی هیوستون و ممفیس حامد حدادی است
این بازی ها جز مسابقات ان بی ای است
و در جدول برد و باخت ها محسوب می شود یا مسابقات پیش فصل است و برای آماده سازی تیم ها است
متشکرم

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،
در حال حاضر مسابقات نمایشی پیش فصل در NBA شروع شدن و نتیجه اونها در 82 مسابقه فصل عادی که از 21 روز دیگه شروع میشن بحساب نمیان.