۱۳۸۷ خرداد ۹, پنجشنبه

با تشکر!

در طول چهار ماه و اندی که از راه اندازی این وبلاگ میگذره سعی کردم اکثرا بطور روزانه مطالبی رو براتون تهیه کنم که کمتر در بسکتبال ما بهشون توجه میشه و یا تحت پوشش قرار میگیرن.

زیاد قصد خبری کردن وبلاگ رو نداشتم ولی وقتی دیدم در بخشهای خبری هم زمینه کار فراوانی هست سعی کردم تا حدودی این بخش رو هم پوشش بدم ضمن اینکه از بعضی بخشهای خبری میشه نکات آموزشی هم استخراج کرد. قسمت های آموزشی زیادی در دست تهیه هستن ولی فکر می کنم که بهتر باشه آهسته و پیوسته پیش رفت.

واقعیتش رو اگر بخواین از همون اول تصور می کردم که شاید استقبال خوبی از این وبلاگ بسکتبالی بشه اما واقعا فکر نمی کردم که استقبال به این حد برسه. اصلا قصد بازار گر می ندارم ولی وقتی می بینم از استانهای مختلف کشور عزیزمون و حتی خارج از کشور بطور مداوم به وبلاگ مراجعه می کنین، ایمیل می فرستین و به این کار علاقه نشون میدین، وقتی می بینم که علاقمندان و همینطور افراد صاحب نظر در بسکتبال بازدیدکننده دائمی شدن و منو با محبت و تشویقشون مورد لطف قرار می دن، وقتی می بینم چقدر سئوال وجود داره که باید به اونها جواب داد، وقتی که علاقه جوانهای عزیز رو به بسکتبال مشاهده می کنم و اینکه شاید لازم باشه موضوعات جدیدی رو براشون تعریف کرد، وقتی که حتی برای چند روز بدلیل خستگی نتونستم پست جدیدی بنویسم (که البته از این بابت هم عذرخواهی می کنم) هنوز بازدید کننده ها مشتاقانه مراجعه می کنن، متوجه میشم که باید بیشتر کار کرد.

دوستان عزیزی که با جستجوی یک موضوع مشخص به این وبلاگ سر می زنن توجه کنن که در جریان علائق شما قرار می گیرم و سعی می کنم به مرور اونها رو جوابگو باشم.بازدیدکنندگان عزیزی که بطور دائم لطف می کنن و مراجعه می کنن، حتما محبت کنن نظراتشون رو برام بفرستن.

اگر نظراتی که می فرستین رو در سایت نمی بینین توجه بفرمائید که بدلیل مشکلاتی که
Blogger داره خیلی از پیامها بدست وبلاگ نویسها نمی رسه و بنا باصطلاح رایج تبخیر میشه! پس لطفا با استفاده از قسمتی که در سمت راست و بالای هر صفحه میاد نظراتتون رو برام ارسال کنین. دوستانی که باین وسیله ایمیل فرستادن همگی جوابهاشون رو گرفتن. اونهائی که جواب دریافت نکردن، مطمئن باشن که مشغول کار کردن روی درخواستشون هستم.

در انتها از توجه شما واقعا سپاسگزارم. امیدوارم دایره علاقمندان این وبلاگ و کارآئی اون روز به روز وسیعتر بشه و باین ترتیب من هم بیشتر یاد بگیرم.

هیچ نظری موجود نیست: