۱۳۸۷ خرداد ۷, سه‌شنبه

اولین بازی تدارکاتی تیم ملی بسکتبال

تیم ملی بسکتبال در اولین بازی تدارکاتی خود در خارج از کشور در برابر تیم ملی بسکتبال ایتالیا قرار گرفت.

در این مسابقه که اولین بازی تدارکاتی رسمی برای تیم ملی بسکتبال کشورمان محسوب می شود، تیم میزبان با نتیجه 77-56 برنده شد.

تیم ملی کشورمان پس از حدود 6 هفته تمرینات آماده سازی که عمدتا بر بدنسازی و آمادگی جسمانی تمرکز داشته است، با حضور در 2 مسابقه دوستانه و تورنمنت 4 جانبه ( با شرکت تیمهای ملی کرواسی، الجزایر، ایران و ایتالیا) در کشور ایتالیا، مرحله اول مسابقات تدارکاتی برون مرزی خود را آغاز نموده است.


با توجه به شرایط حال حاضر تیم ملی، که در آن بازیکنان بتازگی از فشار تمرینات سنگین بدنسازی خارج شده اند، تعداد توپ از دست رفته بیشتر و درصد پائینتر پرتابهای آزاد و منطقه ای و همچنین عدم هماهنگی گروهی قابل پیش بینی بوده است و با پشت سر گذاشتن مسابفات اینچنینی انتظار می رود که روند بهبود عملکرد انفرادی و گروهی در تیم ادامه یابد.

همه 12 بازیکن تیم (تاجیک، امینی، داوری، کامرانی، اکبری، زندی، آفاق، سهراب نژاد، ساهاکیان، نیکحواه بهرامی، حدادی و رضائی) فرصت حضور در جریان این مسابقه را پیدا کرده و جابر روزبهانی، علی باهران و سعید داورپناه استراحت کردند.

آمار تیم کشورمان در این بازی 12 توپ از دست رفته، 6 همکاری در حمله، 37 ریباند، 6/55 درصد پرتاب آزاد، 8/30 درصد شوت 3 امتیازی و 5/40 درصد شوت 2 امتیازی در برابر 11 همکاری در حمله، 34 ریباند، 3/83 درصد پرتاب آزاد، 6/31 درصد شوت 3 امتیازی و 55 درصد شوت 2 امتیازی در تیم ایتالیا بوده است.

اختلاف امتیازات در این مسابقه در 2 پریود اول اتفاق افتاده است جائیکه تیم ملی کشورمان در پریودهای اول و دوم بترتیب با نتایج 11-23 و 14-23 از تیم ایتالیا شکست خورده و نیمه اول را با حساب 25-46 به حریف خود واگذار کرده است. اما در نیمه دوم دو تیم با نتیجه 31-31 به تساوی رسیده اند.

هیچ نظری موجود نیست: