۱۳۸۶ اسفند ۲۴, جمعه

اردن نامزد جدید میزبانی مسابقات قهرمانی فیبا آسیا

به گزارش FIBA.com فدراسیون بسکتبال اردن اعلام کرده که پیشنهاد خودش رو برای میزبانی مسابقات قهرمانی ملتهای آسیا (قهرمانی فیبا آسیا) در سال 2009 به فیبا و فیبا آسیا ارسال کرده.

اینکه چرا اردنی ها پیشنهاد خودشون رو به فیبا هم ارائه کردن جای تعجب داره چونکه فدراسیون بین المللی بسکتبال (فییا) به هیچ وجه در امور داخلی فدراسیونهای عضو و نواحی پنجگانه خودش که یکی از اونها هم فیبا آسیاست دخالت نمی کنه. به هرحال شاید اردنی ها بدلیل روابط تیره ای که در منطقه دارن خواستن محکم کاری کنن.

در این مورد چند نکته خیلی مهم هست که به بسکتبال ما هم مربوط میشن اما ترجیح می دم اگر عمری باقی بود و فرصتی دست داد بعدا در موردشون صحبت کنم. از دوستان کپی بردار هم عذرخواهی می کنم که فعلا بیشتر از این نمی تونم توضیح بدم! فقط بدونین که پیش از اردن تیمهای چین، ایران، فیلیپین و کره جنوبی هم درخواست میزبانی خودشون رو فیبا آسیا تسیلم کردن.

دلیل اینکه چرا این مسابقات باین تعداد علاقمند به میزبانی داره اینه که سه تیم اول مسابقات قهرمانی ملتهای آسیا در سال 2009 بعنوان نمایندگان این قاره به مسابقات قهرمانی جهان که در سال 2010 و در ترکیه انجام می گیره صعود خواهند کرد.

هیچ نظری موجود نیست: