۱۳۸۷ شهریور ۴, دوشنبه

تیم جوانان قرقیزستان، شادی صعود و بازی سرنوشت

هواپیمای حامل گروه اعزامی کشور قرقیزستان به مسابقات بسکتبال جوانان آسیا در تهران، در نزدیکی فرودگاه بیشکک سقوط کرد.

حدود 20 روز قبل، فدراسیون بسکتبال قرقیزستان خبر بسیار خوشحال کننده ای دریافت کرد: تیم ملی جوانان قرقیزستان بدلیل انصراف فدراسیون بسکتبال ازبکستان، جایگزین تیم ملی جوانان این کشور در بیستمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا در تهران شد.

مسولین فدراسیون بسکتبال قرقیزستان از فرصتی که در اختیار جوانان کشورشان قرار گرفته بود بسیار خوشحال بودند و مقدمات حضور تیم خود در مسابقات آسیائی تهران را بسرعت فراهم آوردند. اما گوئی سرنوشت مسیر دیگری برای آنان تعیین کرده بود.

بوئینگ 737 حامل گروه اعزامی قرقیزستان به مقصد تهران، در حدود 10 کیلومتری فرودگاه و هنگامی که بدلیل نقص فنی قصد بازگشت به مبداء و فرود اضطراری در فرودگاه بیشکک، مرکز قرقیزستان را داشت، دچار سانحه شد. تاکنون از بین بیش از 120 مسافر این پرواز، 71 نفرکشته گزارش شده است.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
واقعا فاجعه تاسف باری بود.
لطف کنین بگین جائی هست که بشه رفت تست داد تا عضو تیمی شد یا خیر ؟

ناشناس گفت...

سلام جناب آقای کمالیان . امیدوارم هر جا باشید سرزنده و پیروز باشید .
من که خودم خیلی ناراحت شدم . خدا این جوانان را قرین رحمت خودش کنه .

ناشناس گفت...

آقای کمالیان از شما به عنوان یه کارشناس حرفه ای بسکتبال میخوام که اگه تو نتوانتون هست کمی به من کمک کنید .

من متولد 1370 هستم . قدم 190 هست . پرش معمولی دارم . امادگی جسمانی معمولی . از لحاظ تکنیکی از هم نوعان و هم قد های خودم بالاتر هستم .
برای پیشرفت میخواستم ببسنم دیر شده و یا هنوز جا دارم برای پیشرفت و حضور در لیگها بالاتر . من اهل نظرآباد هستم 60 کیلومتری تهران . اگه من بخوام برای شرکت و حضور تیمی در تهران اقدام کنم مشکلات فراوانی دارم و از همه بیشتر بعد مسافت است . من موندم تو این چند راهی . علاقه ی شدیدی به بسکتبال دارم طوری که به قدری توی خونه بسکتبال نگاه میکنم که اهالی خونه از من شاکی شدند . در ضمن در تیم شهرمون هم بازی میکنم در مسابقات توابع استان تهران بازی میکنم . یک انتخابی المپیاد ایرانیان در استان قزوین هم شرکت کردم .

آخرین سوال : من با این خصوصیات چگونه میتوانم به راه بسکتبال ادامه بدم ان طور که خودم انتظار دارم ؟

از راهنمایی های شما کمال تشکر را دارم .

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام...
برای تست دادن باید با باشگاهها تماس بگیرید...

صفاعلی کمالیان گفت...

آقا مهدی،
از توجه شما ممنونم.
توجه کنید که درسته که شاید شما مثل یک بازیکن 10، 12 یا 14 ساله امکان رشد نداشته باشید ولی هنوز هم با تلاش فراوان می تونید پیشرفت کنین.
اگر به قزوین نزدیک هستید می تونید پرس و جو کنید که چطور میشه با تیمی که بتازگی در اونجا برای دسته یک شکل گفته ارتباط داشته باشید... اگر هم نه باید ببینید در اطراف تهران چه مراکزی فعال هستند و با اونها مربوط بشین... بهرحال من به آرزوها و اهداف شما احترام می گذارم و امیدوارم با تلاش و پشتکار موفق بشین و عذرخواهی می کنم اگر نمی تونم بیشتر از این کمکتون کنم.