۱۳۸۷ مرداد ۲۸, دوشنبه

ایران – کرواسی، پنجمین مسابقه تیم ملی بسکتبال در المپیک

تیم ملی بسکتبال کشورمان در پنجمین و آخرین مسابقه خود در بازیهای المپیک پکن در برابر تیم ملی کرواسی قرار گرفت.

نیمه اول این مسابقه علیرغم پیشتازی تیم ایران در دقایق اولیه با عدم موفقیت بازیکنان تیم کشورمان در کسب امتیاز ادامه یافت و باین ترتیب تیم حریف با بثمر رساندن 7 پرتاب 3 امتیازی از 9 اقدام خود (آمار استثنائی 78%) در مقابل 14 اقدام به پرتاب 3 امتیازی تیم کشورمان که بدون نتیجه بود، این نیمه را با نتیجه 55-16 بسود خود خاتمه داد. در این نیمه تیم کرواسی موفق به کسب 17 امتیاز پیاپی شد که از جانب تیم ایران بدون پاسخ ماند.

در نیمه دوم، تیم ایران با روحیه ای مناسب تر و استفاده از موقعیتهای بدست آمده شروع بسیار بهتری داشت و حتی موفق شد در وقت سوم با نتیجه 16-23 حریف خود را پشت سر بگذارد.

نتیجه نیمه دوم این مسابقه 41-37 بسود تیم کرواسی بود که بازی پایاپای تیم کشورمان در این نیمه را نشان می دهد.

آمار 3 پرتاب بثمر رسیده از 26 اقدام به شوت 3 امتیازی تیم ایران (حدود 12%) در کل بازی در مقابل آمار تیمی 51% در پرتابهای 2 امتیازی نشاندهنده اصرار بیش از حد به پرتابهای ناموفق از راه دور بوده است. ضعف در پرتابهای پنالتی (آمار 46%) در این مسابقه عمدتا بدلیل عدم تمرکز کافی در اقدام به این پرتابها بوده است.

در پایان این مسابقه، تیم ایران با نتیجه 91-57 مسابقه را به حریف خود واگذار کرد و برای تعیین رده بندی نهائی خود منتظر نتیجه مسابقه بعدازظهر امروز تیم آنگولا در برابر اسپانیا خواهد ماند.


آمار این مسابقه از
اینجا قابل دریافت است.

هیچ نظری موجود نیست: