۱۳۸۶ بهمن ۷, یکشنبه

شماره جدید FIBA Assist روی اینترنت

29امین شماره از مجله آموزشی FIBA Assist که هر دو ماه یکبار توسط فدراسیون بین المللی بسکتبال (فیبا) منتشر میشود بر روی سایت این فدراسیون قرار گرفت.

علاقمندانی که البته به اینترنت پر سرعت دسترسی دارند می توانند این مجله را که حدود 40 مگابایت حجم دارد از اینجا دریافت کنند.

همچنین کلیه شماره های گذشته این مجله نیزاز اینجا قابل داونلود هستند.

ضمنا مجموعه ای از بیست جلد اول این مجله که بر اساس موضوع تنظیم شده و به مناسبت کنگره فیبا در سال 2006 همزمان با مسابقات قهرمانی جهان در ژاپن توزیع شد نیز با حجم تقریبی 50 مگابایت از اینجا قابل دریافت است.

این مجله بسیار مفید که از اوایل سال 2003 و با هدف آموزش کلیه افراد درگیر بسکتبال تهیه و منتشر شده متشکل از بخشهایی است در زمینه های آموزش مربیان، داوران، برنامه های آموزشی بسکتبال پایه، پزشکی ورزشی، بدنسازی، مدیریت و بازاریابی ورزشی، معرفی منابع آموزشی و تشکیلات ورزشی، تفاسیر خبری و غیره.


۲ نظر:

ناشناس گفت...

salam man motavallede 16/01.1370 hastam.ghadamam 195 cm ast.vaznam 87 kiloo ast .aya dar poste forward mitoonam movafagh basham

صفاعلی کمالیان گفت...

آقای علیرضا،
از توجه شما ممنونم...
بطور خیلی خلاصه من فکر نمی کنم که با قدی و سنی که دارید مشکلی برای بازی کردن شما در پست 3 وجود داشته باشه البته در صوتیکه سرعت و مهارت لازم رو هم داشته باشین.