۱۳۸۶ دی ۲۸, جمعه

سلام - خوش آمدید!

امروز بطور خیلی اتفاقی موفق شدم کاری رو که مدتهاست علاقمند به انجامش بودم خیلی ساده و کم دردسر انجام بدم. امیدوارم که با کمکهای خداوند متعال و همینطور مراجعه کنندگان عزیز بتونم وبلاگم رو پربار و بی طرف، به مرور تکمیل کنم تا همه اونهائی که علاقمند به بسکتبال هستند بتونن به بهترین نحو از اون استفاده کنن.

پس دوستان عزیز بسکتبال دوست، از اینکه به این وبلاگ توجه می کنید سپاسگزارم و امیدوارم که نقطه نظرات صادقانه خودتون رو از من دریغ نکنید. ضمن اینکه از ارسال نظراتتون تشکر می کنم باید یادآوری کنم که موارد طرح شده در این وبلاگ نظرات شخصی من و یا افرادی است که به نقل از اونها مواردی رو ذکر می کنم و هدفم هم از اونها آموزش و یادگیری هر چه بیشتر بسکتبال و بعضا اعلام اخباری است که شاید براتون جالب باشه.
حقیقتش رو بخواهید در این وبلاگ زیاد به طراحی و یا نکات فنی وبلاگ نویسی توجهی ندارم، البته تا جائیکه مشکلی ایجاد نکنه و از این بابت هم اگر آزارتون می ده عذرخواهی می کنم. امیدوارم بعدها، زمانیکه بیشتر مسلط شدم و وقت بیشتری هم پیدا کردم به این موارد بیشتر رسیدگی کنم.

سلامت و موفق باشید.

۴ نظر:

yogibear گفت...

استاد همواره مایه افتخار ما بودید و هستید. بسیار کار خوب و شایسته ای را شروع کردید. فقط استدعا می کنم فراموش نفرمایید: نظم ، دقت ، سرعت

ناشناس گفت...

دکتر عزیز ممنونم از توجه شما، توصیه جنابعالی و استاد رو فراموش نخواهم کرد.

ناشناس گفت...

سلام مطالب شما بسیار گرنقدر می باشد .

امیر نعمت الهی > پاسارگاد الیگودرز

صفاعلی کمالیان گفت...

جناب نعمت الهی،
سلام، از اظهار لطف شما ممنونم.