۱۳۸۷ تیر ۸, شنبه

معرفی وبسایت خرید محصولات آموزشی بسکتبال

با عذرخواهی از دوستانی که قول معرفی وبسایت خرید محصولات آموزشی صوتی-تصویری بسکتبال رو هفته گذشته بهشون داده بودم در اینجا می تونین آدرس این وبسایت رو ملاحظه کنین.

این وبسایت از کاملترین و با کیفیت ترین محلهای فروش محصولات آموزشی تصویری برای تمام رشته های ورزشیه که تصاویر بهترین دوره های آموزشی و یا برنامه های آموزشی رو در اختیار علاقمندان قرار می ده. اخیرا اقبال عمومی به خرید DVDهای آموزشی بیشتر از خرید کتاب شده که البته دلیلش هم مشخصه، اولا یادگیری از این طریق بهینه تره و ثانیا مشاهده محصولات تصویری برای استفاده کننده راحت تر از خوندن کتابه! اما هنوز هم مطالبی که در کتابها ارائه میشن بطور کامل در محصولات صوتی-تصویری پوشش داده نمی شن.

بهر حال می تونین محصولات مورد نظر خودتون رو از این وبسایت تهیه کنین:


در ضمن فراموش نکنین که برای دریافت اطلاعات هر چه بیشتر در زمینه مورد نظرتون به توضیحات مربوط به هر DVD، سال تولید و مشخصات فردی که در اون آموزش می ده توجه کنین و در این موارد هم تحقیق کنین. موفق باشین.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

salam khasste nabashid fekr konam site kbacoach ham baraye kharide tajhizate komak amozeshie basketball khiliii monaseb basheee ke ba tamame sadegishon az lahaze sakhtari valiii hich kodom to iran nist khili jalebehttp://www.kbacoach.com

صفاعلی کمالیان گفت...

آقا مهران سلام،

خیلی ممنون از اینکه سایت KBA رو معرفی کردین. همونطور که شما اشاره کردین این سایت دامنه وسیعی از محصولات ورزشی رو با کیفیت بالا و قیمت ارزان ارائه می کنه.

ناشناس گفت...

رقابتهاي بسکتبال چهارجانبه اسلووني جام آلپوس از فردا آغاز خواهد شد و طي آن
تيم ملي بسکتبال کشورمان که خود را براي بازيهاي المپيک آماده ميکند در نخستين ديدار در ساعت22 و30 دقيقه به و قت تهران به مصاف تيم ملي کشور ميزبان خواهد رفت.پيش از اين ديدار هم تيم ملي زلاند نو با تيم پورتوريکو مصاف دارد.
چهارشنبه هم تيم پورتوريکو با تيم ملي ايران و اسلووني با زلاند نو و پنجشنبه تيم ايران با زلاند نو و اسلووني با پورتوريکو بازي دارند.

ناشناس گفت...

سلام..وبلاگت خیلی توپه ولقعا من برای اولین بار یه چیز درست و حسابی در مورد بسکتبال دیدم...در ضمن خیلی دوست دارم تبادل لینک کنیم...
www.yekleh.blogfa.com