۱۳۸۷ خرداد ۱۴, سه‌شنبه

مسابقات تدارکاتی تیم ملی بسکتبال ایالات متحده پیش از المپیک

فدراسیون بسکتبال ایالات متحده برنامه مسابقات تیم ملی این کشور که پیش از آغاز مسابقات المپیک در شانگهای برگزار می شوند را اعلام کرد.

بر این اساس تیم ملی بسکتبال ایالات متحده در تاریخ 13 مرداد ماه در برابر روسیه، قهرمان اروپا در سال 2007 قرار می گیرد و در مورخ 15 مرداد ماه با تیم استرالیا، قهرمان اقیانوسیه در سال 2007 مسابقه تدارکاتی برگزار خواهد کرد. سایر مسابقات تدارکاتی تیم ملی بسکتبال امریکا متعاقبا اعلام خواهند شد.

مایک شیشفسکی، سرمربی تیم ملی ایالات متحده معتقد است که حضور زود هنکام این تیم در چین که بدلیل سازگاری با تفاوت ساعت و همچنین تمرکز بیشتر بر مرحله نهائی دوران آماده سازی است با برگزاری این مسابقات که با حریفان قدرتمند و قابل احترام در سطح جهان انجام می شوند به موفقیت تیمش کمک بسیاری خواهد کرد.

تیم ملی بسکتبال ایالات متحده، در اردوی خود که در پایان ماه جاری میلادی در لاس وگاس برگزار خواهد شد 18-15 بازیکن نهائی خود را خواهد شناخت. آسیب دیدگی دواین وید، چگونگی حضور کریس بوش و کارلوس بوزر، تصمیمگیری برای انتخاب گارد راس تیم از بین جیسون کید، کریس پال، درون ویلیامز و چنسی بیلاپس و همچنین آمادگی بازیکنانی که در اردوهای تیم ملی شرکت می کنند از جمله مواردیست که تفکرات کادر فنی و سرپرستی تیم را بخود مشغول کرده است تا تیم خود را بر خلاف المپیک قبل بموقع برای المپیک چین آماده کنند.

هیچ نظری موجود نیست: