۱۳۸۷ بهمن ۷, دوشنبه

یک مسابقه جنجالی

یک مسابقه بسکتبال در رده دختران دبیرستانی که اخیرا برگزار شده توجه بسیار زیادی رو بخودش جلب کرده.

این بازی با نتیجه 0-100 باتمام رسیده!

مربی تیم برنده در پاسخ به اعتراضاتی که به او بدلیل عدم توجه و احترام به حریفش شده معتقده که قصد آسیب رسوندن به اونها رو نداشته اما در اظهار نظر دیگری مجددا گفته که هیچ کار اشتباهی انجام نداده و بهمین دلیل عذرخواهی هم نمی کنه.

از طرف دیگه مدیر ورزشی تیم بازنده گفته: این برای بازیکنانم برد محسوب میشه چون اونها هیچوقت تسلیم نشدن و حتی وقتیکه نتیجه 0-70، 0-80 و یا 0-100 هم بود با تمام وجود بازی می کردن. من به اونها افتخار می کنم و این رو بعد از بازی هم به اونها گفتم.
این مربی همچنین از اینکه تیم حریف همچنان بر اعمال فشار بر تیمش ادامه می داده اظهار تعجب کرده و گفته: اونها حتی اگر با 30 امتیاز هم می بردن می تونستن همچنان خوشحال باشن.

جالبه بدونین که تیم بازنده در چهار سال گذشته حتی یک برد هم نداشته و بازیکنان این تیم دچار اختلالات آموزشی هستن.

البته مدیران دبیرستانی که تیمشون برنده شده هم از بابت این نتیجه اظهار تاسف کردن و گفتن دیگه چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و سعی می کنن ارتباطشون رو با مدرسه دیگه همچنان حفظ کنن. با این وجود گویا تیم بازنده از ادامه مسابقات انصراف میده و برای برگزاری مسابقات دوستانه اقدام خواهد کرد.

مربی تیم بازنده از این شرایط استفاده کرده و بعد از بازی درس بزرگی به بازیکنانش داده: شما هم روزی در موقعیتی مشابه به اوج میرسین و باید احساستون رو موقعی که مردم تیمی که 100 امتیاز آورده رو تشویق می کردن بخاطر داشته باشین. امیدوارم همه بازیکنانم این درس جوانمردی رو برای تمام عمرشون بخاطر داشته باشن.

جالبه که بعضی وقتها مربیان با هم خیلی فرق می کنن!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

باسلام وعرض ادب خدمت استات کمالیان:
باتوجه به احترامی که نسبت به تیم برنده قائل هستم باید عرض کنم:
« شکست های زندگی ،درهای پیروزی را میگشاید،وخودپسندی:درهای پیروزی را یکی پس از دیگری می بندد.

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام آقای احمدوند

ممنون از اظهار نظر شما...

همچنین مطلع شدم که مدیریت مدرسه تیم برنده، مربی خودشون رو بدلیل عکس العملی که در این ماجرا از خودش نشون داده اخراج کردن.