۱۳۸۷ دی ۲۹, یکشنبه

امروز این وبلاگ یکساله شد

ظرف یکسال گذشته، بطور محدود و با توجه به وقتی که در اختیار داشتم سعی کردم به نکات مختلف مربوط به ورزش بسکتبال بپردازم. البته با وجودیکه در ابتدا تمایل چندانی به درج اخبار این رشته ورزشی نداشتم اما با بررسی آنچه مورد نظر مراجعین به وبلاگ بود تلاش کردم باین ترتیب و متناسب با مقدورات با پوشش اخباری که اکثرا بنوعی حاوی نکات آموزشی نیز باشند به نیازهای این تعداد از علاقمندان توجه شود.

بهیچ عنوان مدعی ارائه کار بدون عیب و نقص نیستم و خوشبختانه در این مسیر نیز از راهنمائی دوستان و بازدیدکنندگان عزیز بهره مند بوده و هستم و مسلما از این تعامل سپاسگزار و خدا متعال را شاکرم. بی هیچ مبالغه اکنون که تعداد بازدیدکنندگان از این وبلاگ بمراتب بیش از آنی است که از ابتدا در ذهن داشتم، انگیزش بیشتری برای ادامه در خود احساس کرده و بهمین دلیل امیدوارم قادر به استفاده بهتر از زمان باشم.

در این فرصت، از همه کسانی که بواسطه ماهیت شغل خطیرخود مسئولیت پوشش خبری و نقد ارکان مختلف جامعه ورزش بسکتبال را بر عهده دارند به جهت استفاده از مطالب این وبلاگ سپاسگزارم و بعضا از تعدادی بدلیل عدم ذکر نام یا نشانی اینترنتی این وبلاگ بعنوان منبع، گله مندم. امیدوارم این معدود نویسندگان نیز امانت را رعایت کنند.

در انتها لازم است از خوانندگان محترم نیز بدلیل همراهی و بذل توجه سپاسگزاری کرده و از اینکه شاید تاخیر در بروزرسانی وبلاگ، مشکلات فنی ناخواسته و یا مطالب درج شده موجب تکدر خاطر آنان گردیده باشد و یا اینکه بدلائل متعدد امکان ارسال خواسته های بازدیدکنندگان محترم را ندارم، طلب پوزش کنم .

همچنین مطلع شدم که متاسفانه گویا تعدادی از نظرات و یا مکاتبات ارسالی به اینجانب نمی رسد. این نقیصه هم باحتمال فراوان بدلیل مشکلات سرویس دهنده وبلاگ بوده و از این بابت نیز عذرخواهی می کنم.

بزودی، پس از مدتی که بدلیل مشغله فراوان قادر به درج مطالب تازه نبودم، مجددا موضوعات جدیدی را خواهم نوشت.

شاد، سلامت و موفق باشید.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

باسلام وعرض ادب :
استاد بزرگوار از اینکه یکسال تمام با تلاش صادقانه خود علاقه مندان به رشته ورزشی بسکتبال را با اخبار و مطالب به روز آشنا نموده اید مراتب سپاس گزاری اینجانب را پذیرا بوده و امید وارم این محبت خالصانه سال های متوالی ادامه داشته باشد، و همچنین از خدامند مهربان که شاهد همه اعمال خوب بندگان خود است خواستار پاداش معنوی برای شمااستاد با دانش بسکتبال کشور و خانواده محترمتان هستم./
سپاس برای همه خوبی هایتان.........
حمیدرضااحمدوند

صفاعلی کمالیان گفت...

جناب احمدوند،
با سلام، از لطف و توجه شما سپاسگزارم، امیدوارم شما هم سلامت و موفق باشید.

ناشناس گفت...

آقا صفا با سلام و درود فراوان،
فقط می خواستم از این فرصت استفاده کنم و در اولین سالگرد ایجاد وبلاگ مفید و با ارزشتان، ضمن سپاس از ارائه موضوعات و مطالب سودمندی که به این طریق در معرض استفاده علاقمندان قرار می دهید، خدمت شما خسته نباشید عرض کنم.
من خوشبختانه وبلاگ شما را تقریباً از اولین روزهای ایجاد آن به صورت تصادفی در اینترنت پیدا کردم و از بابت شناخت و ارادتی که از دوران نوجوانی خود همیشه نسبت به شما به عنوان یک قهرمانی نمونه و همین طور شخصی فرهیخته داشتم؛ در تمام مدت حدود یک سال گذشته به طور مداوم از وبلاگ شما بازدید و استفاده فراوان کردم به طوری که روزانه بازدید از وبلاگ شما برای خواندن مطالب ارائه شده توسط شما در فهرست کارهای مورد علاقه ام قرار داشته است.
امیدوارم باز هم در آینده شاهد تداوم فعالیت های سودمند شما در عرصه بسکتبال باشم.
با آرزوی سلامتی، شادی و موفقیت های لحظه به لحظه برای شما.
ارادتمند شما، آبتین

صفاعلی کمالیان گفت...

آبتین عزیز،
سلام، از لطف و توجه شما بسیار ممنونم و امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشید.