۱۳۸۷ دی ۱۲, پنجشنبه

نتایج هفته یازدهم سوپرلیگ بسکتبال کشور - جام خلیج فارس

هفته یازدهم سوپرلیگ بسکتبال باشگاههای کشور در استانهای تهران، گیلان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی برگزار شد و طی آن نتایج زیر بدست آمد:

مهرام تهران 95 - شهرداری گرگان 67
(لطفا برای دریافت آمار این بازی به فرمت
pdf روی نتیجه کلیک کنید)
سرگل لنگرود 68 - دانشگاه آزاد تهران 77
پتروشیمی بندرامام 54 – صبامهر تهران 61
هیئت بسکتبال شهرکرد 73 – لوله سبز A.S. شیراز 84
هیئت بسکتبال خراسان رضوی50 – بیم مازندران 85

توضیح: دیدار تیمهای آرارات تهران و تراکتورسازی کردستان نیز در قالب مسابقات هفته یازدهم، روز دوشنبه همین هفته در سالن اختصاصی باشگاه آرارات برگزار شد و با نتیجه 84-80 بسود تیم تراکتورسازی پایان یافت.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام آقای کمالیان. می‌خواستم نظر شما را در مورد بازیکن پست 5 گرگان مولنار بدونم؟ با توجه به اینکه شب ‌قبل از بازی رسیده بود و حتی یک جلسه هم تمرین نکرده بود 17 امتیاز کسب کرد . 16 ریباند و 3 بلاک‌شات

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،
همونطور که شما اشاره کردین فاصله زمانی کمی که بین تاریخ ملحق شدن این بازیکن به تیم و مسابقه وجود داشته مسلما روی عملکرد هر بازیکنی تاثیرگذاره.

از لحاظ آماری هم البته با توجه به زمان نسبتا زیادی که این بازیکن در زمین بوده عملکرد مناسبی داشته.

این بازیکن حرکات داخل ذوزنقه و پشت به حلقه خوبی هم داشت اما شاید اگر بیشتر از طرف هم تیمیها در بازی مشارکت داشته باشه بهتر بتونه به تیم کمک کنه.

بهرحال فکر می کنم شما هم موافق باشین که منطقی تره بعداز چند مسابقه در مورد هر بازیکنی اظهار نظر بشه.

ناشناس گفت...

سلام
و اما گزارش بازی لنگرود و دانشگاه آزاد
اول نتایج کوارترها:
لنگرود..........17....30....48....68
دانشگاه آزاد....21....39....59....77
خوب نتیجه طبق پیش بینی ها بود.تیم لنگرود بازیکن آمریکایی پست 5 رو کنار گذاشت و یه بازیکن جدید به تیم اضافه کرده که از قرار آفریقاییه.البته من نفهمیدم این بازیکن جدیدو تمرین نکردن باهاش که به همین راحتی قبولش کردن؟که البته گفتن که آماده نبوده از نظر بدنی.میتونم بگم فاجعه بود.ریباند دفاعی تیم گریه آور بود.تیمی که فقط به عنوان نمونه بگم تو یه صحنه داره بعد 3 بار پرتاب بازیکنای دانشگاه آزاد که به سبد نرفت در به در ریباند دفاع زیر حلقشه و باز دانشگاه آزاد ریباند میکنه دیگه چی باید گفت.حاشیه های نیمکت و حضور یه آدمی که نفهمیدم چیکاره ی تیمه((البته فهمیدم ولی خوب نمیگم)) تا افتضاحاته تو بازی.چی بگم والله.اگه بگم اینجوریه اونجوریه خوب نمیشه از انصافم گذشت تیم که ماشالله هر هفته اسم عوض میکنه.این هفته بازم شنیدیم تیم میخواد بشه هیئت بسکتبال و اون اسپانسر هرینه نکرده((البته این شنیده هاست قطعی نمیدونم)) ما واقعا انتظاری از این تیم نداریم.فقط امیدواریم این تیم حداقل بمونه تو لیگ که البته میخوام بگم احتمال ضعیفیه باز میبینم هنوز زمان مونده.اگرم بمونه که خدا میدونه سال دیگه اوضاع چطور میشه.باید از بازیکن آمریکاییه پست 3 لنگرود مورینگ هم یاد کنم که مثل همیشه یه بازیکن کارآمد و زحمت کش برای تیم بود که البته با تدابیر دفاعیه خوب آقای حاتمی کنترل شد.
اما از دانشگاه آزاد بگم که هنردوست تو بازی نبود.بازیکنای خوب و زحمتکشی دارن.واقعا به آقای حاتمی تبریک میگم که تیمی ساختن که واقعا تیمه و روی بازیکن نمیچرخه.البته نمیشه نقش پررنگ امیر امینی و بوجا رو نادیده گرفت.ولی شخصیت تیمی رو میشه کامل دید.حضور آقای آتشی در کنار تیم و بودن خود آقای حاتمی و نوع رفتار کاملا متین وموقرشون و تیمشون که البته انتظاریم جز این نیست آدم رو به تحسین وا میداره.واقعا خودشون و تیمشون رو دوست دارم و جایگاه خیلی بالاتری رو براشون آرزومندم .سوای مسایل فنی نوع رفتار آقای حاتمی میتونه برای خیلیا یه کلاس درس بزرگ باشه.نمیتونم از اون صحنه ی آخربازی بگذرم که آقای حاتمی به سمت نیمکت تیم لنگرود رفتن و با بازیکنای خارجی لنگرود صحبت کردن.حتی جالب بود که در کنار بازیکن جدید تیم لنگرود نشستن و دقایقی باهاش صحبت کردن.
شاید خودم از بعد فنی به جایی نرسم ولی خوشحالم ار اینکه به رشته ای علاقه دارم که آدمای بزرگش سوای از بازی اخلاق و رفتار و کردار قشنگ و زیبایی دارن.
البته عذر میخوام که هم زیاد گفتم و هم اینکه شاید یه قسمتایی متناسب با عنوان نبود ولی دیگه ناچارا همه رو با هم گفتم.

ناشناس گفت...

سلام
طبق انتظاری که میرفت و به گفته ی مدیر عامل تیم لنگرود که رسما تو شبکه استانی هم اعلام شد تمرینات تیم تعطیل شده و حتی ادامه شرکت تیم تو مسابقات هم در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،
باعث تاسفه! امیدوارم مشکلات این تیم هرچه زودتر حل بشن...