۱۳۸۶ اسفند ۱۸, شنبه

تصمیم صبا، تغییرات پتروشیمی

گفته میشه که صباباتری و پتروشیمی بندرامام، دو نماینده کشورمون در مسابقات امسال قهرمانی باشگاههای غرب آسیا در ماهشهر، برای حضور هر چه قویتر تغییراتی رو در تیمهای خودشون بوجود آوردن.

صباباتری از وجود بهزاد افرادی و علی باهران بعنوان بازیکنان کمکی در تیم خودش استفاده می کنه ضمن اینکه این تیم با تعویض بازیکنان خارجی، از عمر اشنید و مارک جونز (بازیکنان خارجی کاوه) در این مسابقات بهره خواهد کرد. با توجه به این تغییرات که نشاندهنده تغییر استراتژی تیم صباباتری هم هست، بنظر می رسه که شاهد عملکرد بهتری از این تیم باشیم.
پتروشمی هم از حامد سهراب نژاد و سعید داورپناه بعنوان بازیکنان کمکی و تونی مدیسون و آرت لانگ بعنوان بازیکنان خارجی استفاده خواهد کرد. همچنین همونطور که محمد کسائی پور، مدیر فنی این تیم، بارها اعلام کرده بود که برای کمک به باشگاه تنها برای مدت کوتاهی وظائف سر مربی رو انجام خواهد داد و لازمه که برای مسابقات بعدی سرمربی جدید بعد از مهران حاتمی مشخص بشه، مسئولین پتروشیمی با مصطفی هاشمی بعنوان سرمربی جدید خودشون به توافق رسیدن. هاشمی سرمربی سال قبل پتروشیمی بندر امام بود که سال گذسته با اونها نایب قهرمان و امسال با تیم مهرام قهرمان لیگ برتر شد.
با توجه به همگروه شدن صباباتری و پتروشیمی بندر امام و تقویتی که هر دو تیم انجام دادن بنظر میرسه که در این مسابقات شاهد رقابت جالب وزیبائی بین این دو تیم باشیم.
سعی می کنم امشب گروه بندی و برنامه مسابقات رو براتون اعلام کنم.

هیچ نظری موجود نیست: