۱۳۸۷ مهر ۲, سه‌شنبه

شماره جدید FIBA Assist روی اینترنت

32امین شماره از مجله آموزشی FIBA Assist که توسط فدراسیون بین المللی بسکتبال (فیبا) منتشر می شود روی وبسایت این فدراسیون قرار گرفت.

در این شماره مطالب زیر برای استفاده علاقمندان ارائه شده است:
- تمرینات شوت در خستگی
- بازی کردن در نزدیک سبد
- جلوگیری از استراحت بازیکنان در زمین
- حمله
Shuffle
- بسکتبال و فلسفه
- بازی بسکتبال
FIBA33
-تغییرات تاریخی قوانین توسط فیبا
- سئوالات داوری: درست یا نادرست
-
ACB: لیگ حرفه ای اسپانیا
- گردهمائی مرکز مطالعات و تحقیقات فیبا در سال 2008
- برنامه آمادگی جسمانی تیم سن انتونیو اسپرز
- بخشهای خبری


این شماره از مجله FIBA Assist رو به حجم تقریبی 8.6 مگابایت می تونین از اینجا دریافت کنین.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام وقت به خیر
من این کتابو میخواستم اما تو تهران نیستم
نمیشه این کتاب رو برای من بفرستید
من تو جنوبی ترین نقطه کشورم و از ابتدایی ترین امکانات آموزشی هم برخوردار نیستم

علاقه شدید به بسکتبال دارم تقریبا 6 ساله که بسکتبال رو تمرین میکنم
اگه براتون مقدوره این کارو برای من انجام بدید ممنون میشم
در کل دعاتون میکنم

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام آقا محسن،
کدوم کتاب منظور شماست؟
اگر منظورتون کتابیه که من ترجمه کردم که اون برای مربیان و شاید هم والدین قابل استفاده است. برداشت من اینه که شما بسکتبال بازی میکنین پس قاعدتا برای شما کاربردی نداره.
اگر منظورتون همین مجله ایست که در این پست توضیح داده شده، می تونین اون رو از اینترنت داونلود کنین.
امیدوارم سلامت و موفق باشید.