۱۳۸۷ مرداد ۹, چهارشنبه

دومین مسابقه تیم ملی بسکتبال در تورنمنت دایموند بال

تیم ملی بسکتبال کشورمان در دومین مسابقه خود در تورنمنت دایموندبال فیبا که در شهر نانجینگ چین برگزار می شود در مقابل تیم ملی صربستان قرار گرفت.

در این مسابقه تیم کشورمان که اکثر زمان بازی از تیم مقابل پیش بود بالاخره در پایان وقت قانونی حریف قدرتمند خود را با نتیجه 72-70 شکست داد.
باین ترتیب بخت تیم ملی ایران برای کسب مقام دوم گروه خود و بازی احتمالی برای کسب مقام سوم این مسابقات که بعدازظهر روز جمعه باحتمال زیاد در برابر چین خواهد بود افزایش یافت.
این مسابقه از آن جهت برای رایکو ترومن، سرمربی صرب تیم ملی کشورمان حائز اهمیت بود که وی در دهه 90 میلادی بمدت 4 سال در تیم ملی بسکتبال یوگوسلاوی سابق به عنوان دستیار دوشان ایوکوویچ، مربی شهیر و پرآوزه صرب که هم اکنون نیز سرمربی تیم ملی بسکتبال صربستان و رئیس انجمن بین المللی مربیان است انجام وظیفه کرده است.
آمار این مسابقه از اینجا قابل دریافت است.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام جناب آقای کمالیان
با توجه به لینک خبر زیر من می خواستم ببینم شما دسترسی دارین اسم کلیه سی دی هایی که تو کمیته آموزش هست رو قرار بدین تا من ببینم یه چند تا سی دی دارم ،ببینم بدرد می خوره یا نه
http://iranbasketball.org/News/asp/Detail_News.asp?id=6867
با تشکر
y0hoohelper_massenger@yahoo.com

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،
من متاسفانه اطلاع دقیقی ندارم ولی چون این کار به ابتکار آقای وحیدابوالحسنی انجام میشه فکر کنم بهتر باشه با ایشون تماس بگیرین و از خودشون مستقیما سئوال کنین. شماره تلفن فدراسیون بسکتبال: 22258115-021 و داخلی 101 رو بگیرید، درخواست کنید به داخلی ایشون وصل کنند.