۱۳۸۷ مرداد ۱, سه‌شنبه

گرامیداشت یاد آیدین در سالت لیک سیتی

تیم یوتا جز و NBA یاد آیدین نیکخواه بهرامی را گرامیداشتند.

در بین دو نیمه مسابقه تیم ملی بسکتبال و تیم یوتا جز، رئیس تیم یوتا طی مراسمی پیراهن شماره 8 این تیم NBA که به نام آیدین تهیه شده بود را به مادر آیدین و صمد نیکخواه بهرامی تقدیم کرد و از جانب تیم خود و NBA یاد بازیکن فقید تیم ملی بسکتبال را گرامیداشت. صمد نیز از جانب فدراسیون بسکتبال لوح یادبودی را به رئیس تیم یوتا تقدیم کرد.



عکسها از: NBA، عکاس: Melissa Majchrzak

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام وبلاگ عالی دارید من شخصا از مطالب شما خیلی استفاده میکنم

صفاعلی کمالیان گفت...

از اظهار لطف شما ممنونم...

ناشناس گفت...

ببخشید آقای صفاعلی می خواستم ببینم آیا واقعا این عکس ها را خودتان گرفته اید که به این بزرگی اسموبلاگتون رو روشون می نویسید؟جواب مطمعنا خیر هست چون این عکس ها مال سایت nba هستن و شما با ننوشتن منبع اصلی آن قانون کپی رایت رازیر پا گذاشته اید.خود شما در بالای وبلاگتان نوشته اید استفاده از منابع فقط با ذکر منبع ولی...!ختی سایت nba هم نامی از خود رو روی عکس ها نیورده که شما...!
آقای صفاعلی!شما یک حرفه ای نیستید.امیدوارم فقط دنبال به به و چه چه دیگران نباشید و این نظر را هم روی خروجی وبلاگتان بگذارید.
((کنترل نظر فعال شده است. کلیه نظرات باید توسط نویسنده وبلاگ تأیید شوند.))
این جمله در پایین نظرها خیلی معنا دارد.
آقای صفاعلی!جوابی دارید؟!

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،
از اظهار نظر شما ممنونم...
- قبلا توضیح داده ام که کنترل نظرات تنها بدلیل جلوگیری از درج موارد غیر قانونی و یا غیر اخلاقی است نه حذف نظرات صرفا ورزشی خوانندگان محترم... شاید تصدیق بفرمائید که متاسفانه هستند تعداد بسیار اندکی که همیشه با نیات خیرخواهانه اظهارنظر نمی کنند.
- بر خلاف نظر شما، موارد حقوقی با درج نام عکاسان و مآخذ و ظرافتهای دیگری که به آنان توجه نفرموده ائد رعایت شده و البته بعضی از عکسهای ارائه شده در هیچ سایت دیگری استفاده نشده اند. ذکر نام وبلاگ در روی عکاسها تنها باین دلیل است که بعضی معتقدند استفاده از اینترنت بعنوان منبع بدون ذکر ماخذ و رعایت حقوق معنوی مجاز است...
- شخصا بیاد ندارم که ادعای حرفه ای بودن کرده باشم... اما معتقدم احترام به نظر مخاطبین و توجه متعاقب آنان بازخورد بسیار خوبی است و از اینکه اظهار لطف سایر خوانندگان موجب تکدر خاطر شما شده است حقیقتا متاسفم.