۱۳۸۷ بهمن ۱۰, پنجشنبه

نتایج هفته دوم از دور برگشت سوپرلیگ بسکتبال کشور - جام خلیج فارس

هفته دوم از دور برگشت سوپرلیگ بسکتبال باشگاههای کشور در استانهای تهران، فارس، خوزستان و چهارمحال و بختیاری برگزار شد و طی آن نتایج زیر بدست آمد:

مهرام تهران 86 – سرگل لنگرود 79
(لطفا برای دریافت آمار این بازی به فرمت
pdf روی نتیجه کلیک کنید)
صبامهر تهران 88 – دانشگاه آزاد تهران 70
(لطفا برای دریافت آمار این بازی به فرمت
pdf روی نتیجه کلیک کنید)
آرارات تهران 66 – ذوب آهن اصفهان 81
لوله سبز A.S. شیراز 92 – تراکتورسازی کردستان 89
پتروشیمی بندرامام 79 – بیم مازندران 55
هیئت بسکتبال شهرکرد 78 – شهرداری گرگان 82

۹ نظر:

ناشناس گفت...

با عرض سلام خدمت آقای کمالیان . تو این مدت فکر کنم مشکل از سیستم من بود که نمیتونستم بیام نظر بدم که از این بابت خیلی ناراحت بودم . واقعا خیلی خوشحال شدم که دوباره میتونم اظهار نظر کنم .

آقای کمالیان نظرتون درباره ی بازیکنان خارجی دو تیم مهرام و لنگرود چیست ؟ به نظر من سانتر لنگرود یعنی کامارا بازیکن قابلی است اما در حضور بازیکن تنومند مهرام در پست 5 کامارا هیچ نقشی نداشت اما از ریباندهای کامارا در دفاع نباید به همین راحتی بگذریم . دلیل افت مورینگ فوروارد لنگرود در نیمه ی دوم چه عواملی میتونست باشه ؟ چون این بازیکن همان طور که همگان دیدند خیلی خوب بازی کرد اما در نیمه ی دوم افت خیلی شدیدی داشت که تیم لنگرود هم تقریبا به دنبال افت مورینگ تیم هم افت کرد البته از بازی خوب بازیکنی مثل حسین زاده باز هم نباید به راحتی بگذریم. درباره ی بازیکنان خارجی مهرام هم فکر کنم خریدهای خوبی بوده.
سانتر تیم مهرام ما را به یاد جوزف گارث میندازه . آیا این طور نیست ؟
اسکار یبرا واقعا بازیکن خوبیه و نیازی به توضیح نداره اما چون من علاقه ی به بازیکنان اروپایی ندارم و با تمام احترامی که قائلم , اصلا به یبرا علاقه ندارم .

آقای کمالیان تیم صبا را چطور ارزیابی میکنید ؟ من فکر کنم در حال حاظر از تمام تیمها حتی پتروشیمی آماده تر . صبا با از دست دادن بازیکنان زیادی در فصل گذشته و مشکلات خود در ابتدای فصل , شاید کسی فکر نمیکرد این گونه نتیجه بگیره و به این خوبی
بازی کنه .
آقای کمالیان نظر خودتون را درباره ی جف وارم ذکر میکنید ؟

دیگر بازیکن خارجی تیم صبا که به تازگی به خدمت گرفته در چه پستی بازی میکنه و اهل کدام کشور است ؟

صفاعلی کمالیان گفت...

آقا مهدی سلام،

ممنونم از نظر شما. متاسفانه گویا بلاگر مجددا در قسمت نظرات اشکال داشته. دوستان دیگر هم از طریق ایمیل به این مورد اشاره کردن.

از این بابت متاسفم اما کاری از وبلاگ نویسان بر نمیاد.

بدلیل همزمانی بازی آرارات و ذوب آهن متاسفانه من دیروز موفق نشدم مسابقه مهرام و لنگرود رو ببینم.

شنیدم مهرام لادردیل رو بخدمت گرفته که البته این بازیکن از گارث جوزف بلند قدتره اما تحرک بیشتری هم داره.
امیدوارم با توجه به شرایط روحی خاص این بازیکن، باشگاه مهرام بتونه حداکثر استفاده رو از او ببره.

کامارا بازیکنیه که سابقه بازی در کشورمون رو داره و همونطور که شما هم نوشتین در بازیهای فیزیکی دچار مشکل میشه.

در مورد صباباتری، مسلما با توجه به سوابقی که مجموعه این تیم دارن، بشدت برای قرارگیری در رده های بالای جدول تلاش خواهند کرد و البته در کنار اون ارزش و خصوصیات مسابقات حذفی رو هم بخوبی درک می کنن. البته از این نکته هم نباید غافل شد که قاعدتا بقیه تیمها هم در نیم فصل دوم تلاش و هماهنگی بیشتری از خودشون نمایش خواهند داد.

در مورد جف وارم، با توجه به چند بازی ای که از او دیدم، به نظر من فرازو نشیب داشته و شاید بهمین دلیل هم نتونسته اونطور که از بازیکنان خارجی در تیمهای مطرح توقع میره خودش رو نشون بده.

بازیکن جدید صبا در پست مرکزی بازی می کنه و بر اساس شنیده ها امریکائیه و سابقه حضور در NBA هم داره.

صفاعلی کمالیان گفت...

از دوست عزیزی که خبر از تغییرات در کادر فنی تیم هیئت بسکتبال خراسان رضوی و انتصاب آقای سیامک محمدزاده به سمت سرمربی این تیم دادن سپاسگزارم اما بدلیل جمله ای که در مورد یکی از اعضای کادر فنی این تیم نوشتن که البته بنده ایشون رو هم نمی شناسم از ذکر این اظهار نظر معذورم.

ناشناس گفت...

سلام.
من هم در مورد نتايج مي‌خواستم بدونم كه به نظر شما ليگ امسال نسبت به سال قبل از نظر كيفي ضعيف‌تر نشده؟
البته بازي‌هاي نزديكي رو شاهد هستيم اما به نظر مي‌رسه كه بازي‌ها ضعيف‌تر شده.
ديگه اين كه آيا ما به نرم‌افزار آمارگيري مي‌تونيم دست‌رسي داشته باشيم؟
ممنونم

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،

بنظر من لیگ برتر امسال با کیفیت تر از سال گذشته برگزار میشه.
مستقل از بازیهای نزدیک که شما به اون اشاره کردین من فکر می کنم تیمها امسال عملکرد بهتری هم نسبت به گذشته دارن.
برای دریافت نرم افزار آمارگیری می تونین به گروه آمار فدراسیون و آقای مهران آتشی در روزهای مسابقات در سالن بسکتبال آزادی مراجعه کنین. همینطور می تونین نرم افزار آمارگیری فیبا رو هم از سایت فیبا داونلود و استفاده کنین.

ناشناس گفت...

اسم نرم‌افزار توي سايت فيبا چيه؟
به نظر شما امكان داره كه بشه آمارگيري رو به صورت كاملا اتوماتيك در اورد؟
منظورم كاريه كه چندي پيش مشابه اون تو باشگاه فوتبال پاس (زمان آقاي جلالي) انجام شده بود.
ممنونم.

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،

اسم نرم افزار FIBA Live هست و شما می تونین این برنامه و دستورالعمل کاربری اون رو از اینجا داونلود کنین.

البته برای استفاده از این برنامه دسترسی به اینترنت هم لازمه.

در مورد آمارگیری اتوماتیک متوجه منظورتون نمیشم. با برنامه هائی این چنینی اطلاعات آماری در جریان انجام بازی وارد کامپیوتر میشن و بعدا بصورت گزارشهای مختلف قابل ارائه خواهند بود.

ناشناس گفت...

ممنونم به خاطر آدرس نرم‌افزار.
منظورم اينه كمه بشه كاري كرد كه نيازي به اپراتور نباشه كه اطلاعات وارد بشه.
آيا به نظر شما اين كار براي ما امكان‌پذير هست؟

صفاعلی کمالیان گفت...

خواهش می کنم...

تا جائیکه من می دونم حتی در NBA هم که بهترین نرم افزار و سخت افزار رو برای این کار دارن، یک گروه 4 نفری مسئولیت آمارگیری هر مسابقه رو بر عهده دارن که البته هر کدوم وظیفه خاص خودشون رو دارن.