۱۳۸۷ آذر ۷, پنجشنبه

آخرین وضعیت حامد حدادی رسما اعلام شد

بالاخره بعد از مدتی که مطالبی در مورد وضعیت حامد حدادی شنیده می شد، مدیر تیم ممفیس رسما برنامه این تیم رو در مورد حامد اعلام کرد.

حامد حدادی که با تیم ممفیس قرارداد داره، رسما در اختیار تیم داکوتا ویزاردز که وابسته به تیمهای ممفیس و واشنگتن هست و در NBA Development League مسابقه میده قرار می گیره و با پیراهن شماره 50 احتمالا در اولین مسابقه اونها در این فصل بازی خواهد کرد. مسئولین تیم ممفیس امیدوار هستن که حامد بتونه زیر نظر دواین تکنور، سرمربی تیم داکوتا از خودش پیشرفت نشون بده. مارک یاوارونی، سرمربی ممفیس معتقده که تیمش باندازه ای که برای پیشرفت حامد لازمه تمرین نمی کنه.


با این حساب، حامد که در 6 مسابقه پیش فصل با ممفیس تونسته بود بطور متوسط ظرف 9.7 دقیقه حضورش در هر بازی، 1.7 امتیاز و 3.3 ریباند کسب کنه قاعدتا باید برای اولین حضور رسمیش در مسابقات
NBA بیشتر صبر کنه.

حامد که با متوسط 14 امتیاز، 11.5 ریباند و 2.5 بلاک شات در مدت 25.5 دقیقه در 2 بازی خودش در مسابقات لیگ تابستانی
NBA در یوتا تونسته بود نظر نمایندگان ممفیس رو بخودش جلب کنه، در مسابقات المپیک پکن و 5 بازی برای تیم ملی کشورمون از لحاظ آماری با 16.6 امتیاز، 11.2 ریباند و 2.6 بلاک شوت، عملکرد بسیار خوبی داشت تا مسئولین ممفیس در انعقاد قرارداد با او درنگ نکنن.

گفته میشه که گردن چییسا، کمک مربی سابق تیم ممفیس و
scout فعلی این تیم که حامد رو در یوتا پسندیده و به باشگاه معرفی کرده بود هم بهمراه حامد به داکوتا رفته.

حامد هفتمین بازیکن
NBA (ششمین بازیکن تازه وارد به لیگ) است که در فصل 2009-2008 به تیمهای NBA Development League منتقل شده میشه.

این انتقال باعث میشه که حامد با وجودیکه دائما در تیم داکوتا زیر نظر کادر فنی این تیم و تیم ممفیس قرار داره در شرایط مسابقه ای و تمرینی هم باشه ضمن اینکه همچنان تحت قرارداد با ممفیس میمونه و شانس بازی کردن در
NBA رو خواهد داشت.

امسال در اولین شب مسابقات
NBA، شصت بازیکن که سابقه بازی در D-League رو داشتن در لیست تیمهای NBA قرار داشتن ضمن اینکه ظرف 3 سال گذشته 75 بازیکن از تیمهای NBA در اختیار تیمهای NBA D-League قرار گرفتن که از این تعداد 31 بازیکن در سال گذشته منتقل شدن. همچنین امسال 17 مربی از NBA D-League به NBA پیوستن.

عکس از: NBAE/Getty Images

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام مربی بزرگ
یعنی در صورت موفقیت حامد در دی لیگ تیم ممفیس از حامد فصل بعد استفاده می کنه یا این فصل هم موقع نقل وانتقالات می تونه دوباره برگرده اطلاعاتی در مورد تیمهای دی لیگ که زیر نظر تیم های ان بی ای هستند ندارم یک اطلاعاتی بنویسید متشکرم
طاهر کرامت منش

صفاعلی کمالیان گفت...

سلام،
تا جائیکه من اطلاع دارم حامد هنوز تحت قرارداد ممفیس باقی میمونه و می تونه در ادامه این فصل هم در این تیم بازی کنه. در مورد سئوال شما هم توضیحاتی خواهم داد.